„Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic cu latura de 40 metri si inaltime de 10 m, fix in buricul Bucurestiului.
adplayers. Iulian Toma
Pe ultima suta de metri de aprobari pe mandatul edililor in functie, primarul si consilierii Bucurestiului n-au dormit. Dar nu din cauza campaniei electorale, asa cum probabil v-ati fi asteptat, ci pentru a aproba una dintre cele mai gigantice structuri metalice din publicitatea stradala din ultimii 25 de ani.
„Cel mai mare semn publicitar din istorie in mijlocul Bucurestiului!”, potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata outdoor, trei mesh-uri gigantice au construit un „bloc” metalic construit pe o amprenta de sute de metri patrati in parcarea de la Piata Victoriei, fix in buricul Bucurestiului.
Avand ca scop, cel mai probabil, sa ofere o imagine cat mai fidela publicului amator de film, creativii si strategii de media au oferit ca solutie creativa de comunicare a dimensiunii unui ecran de 16mx9m la cunoscutul centru de entertainment Therme Bucuresti amplasarea unor mesh-uri cu ecranul in marime naturala.
Afisate pe trei laturi de 40m, cu inaltimea de 10m (estimare adplayers pe baza dimensiunii standardizate a elementelor constructive), constructia este potrivit aprecierilor a doi specialisti din piata de publicitate stradala amplasata in una din cele mai circulate intersectii ale Capitalei.
Mai mult in OOH, Legislatie