(AdPlayers.ro ) Cativa dintre cei ce au avut de mers mai mult prin oras, au putut vedea un om ciudat in chip de sageata care nu poate sa urce in autobuz, nu incape singur in statiile mijloacelor de transport in comun sau ocupa trecere de pietoni intreaga.
Motivul insolitei prezente este faptul ca, de doua zile a inceput campania de comunicare a promotiei „Click pentru Beetle” care are ca scop promovarea serviciului de Internet prin dial-up, ClickNet Start. Potrivit oficialilor agentiei Grey Worldwide Romania, autoarea campaniei, „Click pentru Beetle”, se adreseaza utilizatorilor de Internet curiosi, activi si energici. Lansarea campaniei a avut loc in cadrul emisiunii „Cronica Cârcotasilor” de la postul Prima TV.
Dupa 10.000 de participanti anul trecut
Paul Renaud, Director Marketing Romtelecom sustine ca „Dupa succesul promotiei de anul trecut, la care au participat mai mult de 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom, „Click pentru Beetle” a venit ca o continuare fireasca in 2006”.
Campania de comunicare „Click pentru Beetle” cuprinde spoturi TV, o ampla campanie pe Internet, machete de presa si OOPS Media. Realizate in colaborare cu agentia Grey Worldwide Romania, spoturile TV vor prezenta publicului o serie de intâmplari amuzante din viata personajului Click, in aventura sa pentru a prinde autoturismul Volkswagen Beetle, marele premiu al promotiei ClickNet Start. Dincolo de obiectivul de informare asupra promotiei, campania urmareste cresterea notorietatii brand-ului ClickNet si conturarea personalitatii acestuia ca un brand tânar, dinamic, inovator.
“cel putin pentru urmatorii 5 ani”
Executivul crede ca, desi interesul pentru broadband este in crestere in România, totusi majoritatea studiilor arata ca cel putin pentru urmatorii 5 ani folosirea conexiunilor dial-up se va mentine la un nivel ridicat. In comparatie cu alte produse similare de pe piata, ClickNet Start are avantaje legate de accesibilitatea sa imediata, de acoperirea la nivel national si de tarife reduse intre ora 8 seara si 8 dimineata, subliniaza Renaud.
“ClickNet surprinde. Cu un concept nou, interactiv, campania incearca sa aduca mesajul publicitar chiar in mijlocul consumatorilor”, este de parere Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide România. „ Dam astfel viata unui produs foarte tânar, care ne va impartasi din emotiile, cautarile si bucuriile sale”.
Despre alegerea conceptului, Predescu motiveaza: ” Am ales aceasta abordare tocmai pentru a contura si mai bine spiritul inovator pe care dorim sa il atribuim brandului ClickNet. Vom crea acea nota de realism care ofera credibilitatea necesara oricarei campanii de succes.”
Mecanismul promotiei
Pentru a participa la aceasta promotie utilizatorii de Internet trebuie sa se inscrie pe site-ul www.clicknet.ro, la sectiunea Bonus si sa navigheze mai mult de 5 ore pe luna folosind serviciul ClickNet Start, lucru care le va permite câstigarea unuia dintre numeroasele premii lunare, printre care note book-uri, sisteme audio, playere MP3, tablete grafice, tricouri. Utilizatorii care vor cumula 100 de ore de trafic Internet pâna la 31 decembrie 2006 vor intra in cursa pentru premiile extragerii finale, Marele Premiu constând intr-un autoturism Volkswagen Beetle.
Modem, linie telefonica Romtelecom, fara cartela, fara contract sau abonament
ClickNet Start, serviciul de Internet prin dial-up, cu tarifare la minut, este si cel mai usor de instalat, spun promotorii lui. Pentru aceasta este nevoie doar de un calculator dotat cu modem si de o linie telefonica Romtelecom, fara cartela, fara contract sau abonament. Utilizatorul poate sa isi configureze singur conexiunea folosind numarul de acces 0870 222 222, numele de utilizator clicknet si parola clicknet. Mai multe informatii despre aceasta promotie, precum si regulamentul concursului pot fi consultate pe site-ul www.clicknet.ro.
(Irina Toma info@adplayers.ro )
.
.
.
.