(adplayers, Iulian Toma) Tirajul Click este in cadere libera. De la un ziar de 200-385.000 tiraj care i-a adus statutul de ziar cu cea mai mare audienta in SNA, de cateva zile editorul fie nu mai are hartie, fie s-a stricat tipografia. Concurenta? Libertatea trage dublu.
Ce se intampla mai exact? In timp ce paginile Click sunt pline cu „cea mai tare audienta” promovand cele mai recente date furnizate de SNA in ultimul an de masurare, o monitorizare adplayers a cifrelor de tiraj inscrise pe coperta si in caseta tehnica a ziarului arata ca numarul de exemplare tiparite a ajuns in perioada 18-24 februarie la jumatatea concurentei.
Incepand de vineri, 18 februarie, tabloidul de la Adevarul Holding a cazut brusc de la 150-200.000 de exemplare cat avea la inceputul anului, la 59.000, maxim 85.000 de exemplare, saptamana aceasta.
in tot acest timp, titlul concurent de la Ringier trage dublu in majoritatea zilelor. Cu exceptia zilei de duminica (19 februarie), cand a tiparit 54.000 de exemplare, Libertatea a scos din tipografie de luni pana vineri, in medie, un tiraj de doua ori mai mare: 904.000 exemplare comparativ cu 463.000 de exemplare Click.
Cu siguranta ca cifrele nu sunt tocmai pe placul editorilor de la Adevarul Holding. Astfel ar putea fi explicata si decizia de publicare a tirajului doar in caseta tehnica, si nu pe prima pagina Click. Promovarea audientei din SNA a ramas insa in paginile ziarului tabloidului care aduce bani din publicitate miliardarului Dinu Patriciu.
Mai mult in Media