sursa: Nielsen, prelucrare Clear Channel Radio.
(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Clear Channel intra pe piata radio cu reclama contextuala. Tehnologia anuntata zilele trecute de trustul de international de media & entertainment presupune inserarea automata a unui spot radio de orice lungime dupa un anumit cuvant difuzat in eter.
Disponibila anterior doar in publicitatea pe Internet, publicitatea contextuala, denumita deasemenea si publicitate semantica, largeste posibilitatile de a investi in marketing si comunicare pe piata radio. Clienti cum sunt Visa, Geico si Wal Mart deja au testat deja rezultatele noii tehnologii.
John Hogan, President and CEO al Clear Channel Radio a declarat: „Luni de zile ne-a luat acest sistem pentru al perfectiona. In prezent, Clear Channel Radio este singurul care il detine. Multumirile noastre se indreapta catre toate agentiile si anuntatorii (advertiserii) care au colaborat cu noi pentru a cuceri aceasta importanta piatra de hotar: OMD pentru Visa, Horizon Media pentru GEICO, si MediaVest pentru Wal-Mart”
Potrivit unui studiu Nielsen realizat in Statele Unite al Americii, si citat de Clear Channel Radio, 90% dintre americani (foto sus) sunt expusi zilnic continutului difuzat de posturile de radio. Deasemenea, cei mai multi amerciani isi petrec 1 ora si jumatate in masina, un mediu controlat de radio (foto jos).
Cu o audienta de peste 97 Milioane ascultatori care aleg continutul statiilor AM/FM, canalelor radio HD digital, sau pe Internet, Clear Channel Radio este unul din liderii concentrati sa serveasca comunitatile de radio locale din Statele Unite ale Americii. Mai mult despre campaniile testate cu tehnologia anuntata zilele trecute, la Clear Channel Radio.