Cheltuielile de publicitate online monitorizate in 2007 – 2012
Miercuri, 17 Octombrie 2012

 ( adplayers, Iulian Toma) Chiar daca vorbim de 11 editori in urma cu cinci ani in studiul de monitorizare a publicitatii online romanesti (ROADS), sau 22 de editori si peste 1500 de site-uri in prezent, evolutia cheltuielilor de media online in ultimii 5 ani ne arata ca semestrul al II- lea a fost mai generos decat Semestrul I. Sunt concluzii ale unei cercetari PwC pe marginea evolutiei cheltuielilor de publicitate in perioada 2007-2012, prezentate la IAB Forum Romania 2012, care a avut loc marti, 16 octombrie, la Hotel Intercontinental in Bucuresti.

Cu ponderi ale semestrului II de la 51% din intregul cheltuielilor, pana la 62%, ne putem face o idee ca ultima jumatatea a anului in curs ar putea pastra un volum de publicitate in site-urile monitorizate de studiul ROADS de minim 46-50 Mil. lei (10-11 mil. euro) .

Din nefericire analiza PwC mai arata un declin. Semestrul I din 2012 este primul semestru din ultimii 4 ani in care publicitatea online inregistreaza o scadere chiar si in moneda nationala, comparativ cu cresterea continua de la un semestru la altul in ultimii ani.


Mai mult in adplayers report


PUBLICITATE: