(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Incepand cu data de 29 octombrie, 2007, canalul de televiziune Sport1 isi va prelungi timpul de emisie al programelor zilnice, la 24 de ore. Oficialii Chellomedia, companie care opereaza canalul, motiveaza acest lucru prin dorinta de a dezvolta grila actuala de programe, dar si adaptarea acesteia la preferintele publicului consumator de sport din Romania.
Reprezentantii canalului spun ca recentele achizitii de programe, cum ar fi drepturile de difuzare ale meciurilor din Liga NHL si multe alte surprize pregatite pentru sfarsitul anului 2007, reflecta interesul Sport1 de a transmite cele mai interesante ligi din cele mai populare sporturi de pe plan international, catre telespectatorii din regiunea Europei Central-Estice.
Canalul Sport1 este operat de Chellomedia, divizia europeana a Liberty Global, Inc. printre primele companii de media si distributie de canale, continut si servicii video din Europa. In cadrul diviziei conduc si organizeaza activitatea a 24 canale TV si, de asemenea, servicii digitale, broadband si “on demand” in toata Europa.
Cu servicii prezente in peste 188 milioane de gospodarii, Chellomedia are in portofoliu compania de operatiuni Zonemedia aflata 100% in proprietatea sa, prin intermediul canalelor sale Zone Reality, Zone Horror si Extreme Sports Channel.
La acestea se adauga regional, in Peninsula Iberica, prin Multicanal, in Benelux, canalele premium de sport si de filme, Sport1 si Film1, iar, in Europa Centrala si de Est, canalele Minimax, Sport 1 si “joint venture-ul” MGM Central Europe.