Cezar Burlan, Director de Publicitate Sanoma Hearst, paraseste compania, potrivit unor surse din piata de media, dupa 5 ani in care a condus publicitatea editorului, si mai bine de 6 ani de activitate in departamentul de vanzari.
Contactat de catre AdPlayers, Burlan a confirmat plecarea de la sefia vanzarilor de publicitate Sanoma Hearst Romania, declarand ca despartirea a fost amiabila, cu acordul ambelor parti. El a evitat sa faca vreun comentariu privind viitorul sau pas in cariera profesionala. Surse din piata de media spun ca seful de vanzari de la Sanoma Hearst ar fi fost „vanat” in ultima vreme de unul dintre editorii importanti de publicatii din Romania.
Advertising Sales Director la Sanoma Hearst Romania din august 2004, Cezar Burlan coordona activitatea departamentului de publicitate pentru toate revistele companiei, dupa ce, anterior, a fost advertising sales manager pentru titlurile FHM si National Geographic (2003-2004).
In ultimii 5 ani, Burlan administra vanzarile de publicitate pentru intreg portofliul Sanoma Hearst Romania, in structura caruia intra reviste din categoriile glossy - Cosmopolitan, Marie Claire, Beau Monde, Harper's BAZAAR, Story, Reviste de Familie - FEMEIA., Femeia de azi, mami, mamica de azi, bucataria de azi, sanatatea de azi, Reviste pentru Barbati – FHM, Esquire, sau Reviste de Interes Special - National Geographic, National Geographic Traveler, Casa si Gradina, Villa Design.
Cezar Burlan (39) si-a inceput cariera de vanzari publicitate in urma cu 11 ani, la Publimedia, editorul publicatiilor din grupul Media Pro, unde a fost Advertising Sales Manager pe o parte din portofoliul de produse (1998-2000). Ulterior, timp de trei ani, a ocupat pozitia de Advertising Sales Manager la Pro Sport ( 2000-2003 ). Absolvent al liceului German Ghoete si al Universitatii Politehnice din Bucuresti, Burlan a facut si studii de Comunicare si Relatii Publice la SNSPA. de
Cezar Burlan , Biografie
Sanoma Hearst Romania, Advertising Sales Director,
August 2004 — Nov 2009,
Sanoma Hearst Romania, Advertising Sales Manager FHM & National Geographic Magazine,
February 2003 — August 2004
Pro Sport, Advertising Sales Manager,
2000 — 2003
Publimedia (Media Pro), Advertising Sales Manager,
June 1998 — December 2000