(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Anca Gheorghe (foto), Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se ocupa, din aceasta luna, si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21, dezvaluie, pentru AdPlayers, cum a ajuns în grupul Lagardere si cu ce a ramas de la TVR si SRR.
Legat de marketingul celor doua posturi de radio, noua directoare de marketing spune ce va pastra dar si ce va schimba la EuropaFM si Radio 21.
AdPlayers: Cum ati ajuns în grupul Lagardere?
Anca Georghe: Propunerea a venit din partea doamnei Cristina Zegheru Richard, Vicepresedintele companiei, iar pentru mine este o onoare si o mare provocare sa lucrez pentru leader.
AdPlayers: Cu ce ati ramas din TVR?
Anca Georghe: Cu rezultate care se vad si care sunt aplaudate de profesionisti, cu proiecte minunate realizate împreuna cu profesionistii din televiziunea nationala si cu multi prieteni.
AdPlayers: Cum a fost experienta de câteva luni la SRR (Societatea Româna de Radiodifuziune)?
Anca Georghe: Foarte utila.
"Sunt multe lucruri de pastrat, dar si lucruri care se vor schimba"
AdPlayers: Ce veti pastra si ce veti schimba la Europa FM?
Anca Georghe: EuropaFm este un brand de radio cu reputatie si consistenta, si cu o pozitionare ce va fi pastrata. Este un brand creat cu multa pasiune, stiinta si disciplina si asta înseamna ca sunt multe lucruri de pastrat, dar si lucruri care se vor schimba, obiectivul fiind pastrarea pozitiei de leader pe targetul 29 y.o - 45 y.o. (ani, n.r. , years old).
Schimbarile deja sunt anuntate, si, începând cu 4 septembrie, EuropaFm comunica “cea mai buna muzica din ’80 pâna azi”, printr-o noua campanie de imagine, care vizeaza schimbari atât la la nivel grafic cât si în creatie.
Este o campanie de marketing integrata si se va derula atât pe tv, cât si print si outdoor. În aceasta campanie EuropaFM se asociaza cu cele mai dorite si aplaudate vedete ale timpului Kylie Minogue, Madonna, Depeche Mode, Shakira, Voltaj, asa cum se poate observa din ad-urile de presa, deja communicate.
Alaturi de aceasta campanie, EuropaFM a lansat si o serie de campanii tactice, cu premii zilnice în valoare de 500 EUR într-o campanie “Faci bani din muzica”, iar saptamânal se acorda un premiu constând într-un system GPS cu harta Europei, iar campania se numeste “EuropaFm te ajuta sa intri în siguranta în Europa”! si în aceeasi campanie, se acorda si premii în benzina a carei valoare corespunde cu frecventa Europa FM a regiunii din care suna câstigatorul.
"Pozitionarea Radio21 va fi aceeasi, dar ne propunem sa lansam si alte noi produse"
AdPlayers: Dar la Radio 21?
Anca Georghe: Si obiectivul Radio 21 este acelasi, de a-si consolida pozitia de leader pe targetul 15-29 y.o, (ani, n.r. ) Bucuresti. Radio21 are multe lucruri care le va pastra si care sunt adevarate branduri, cum este Liberty Parade, un eveniment care în aceasta vara a reusit sa aduca 50.000 de fani, iar altele le va schimba.
Pozitionarea Radio21 va fi aceeasi, dar ne propunem sa lansam si alte noi produse, care ne dorim sa devina branduri. Începînd din 1 septembrie, Radio21 a lansat o serie de campanii tactice, communicate pe toate liniile, mai putin TV.
AdPlayers: Alte obiectivele de marketing ale grupului Lagardere în România?
Anca Georghe: Sa se dezvolte si sa-si consolideze pozitia de leader.