(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Asa cum se arata si intr-o stire AdPlayers publicata la jumatatea lunii ianuarie, Romtelecom se pregateste nu numai sa cumpere publicitate de pe piata de media, ci sa devina el insusi furnizor. Intentia companiei ar putea antrena bugete interesante de la investitorii in marketing si comunicare.
Unde va oferi Romtelecom publicitate?
Chiar daca oferta nu este inca pe piata, potrivit unor surse din piata regiilor de vanzari, casa de vanzari care ar urma sa fie selectata in curand va avea de vandut publicitate TV prin Dolce TV, publicitate OOH (outdoor si indoor) pe cladiri si pe noile cabine telefonice prevazute cu panouri publicitare iluminate, dar si un potential de extindere in zona de Tranzit, pe masinile companiei.
Caietul de sarcini al viitoarei regii ar mai include servicii de marketing direct prin facturile operatorului si baza de clienti, publicitate pe internet si intranetul companiei cu mai mult de 1 Milion de vizitatori si utilizatori, dar si prin mesaje expediate abonatilor Romtelecom Dolce.
Potrivit unor evaluari AdPlayers si tinand cont de intregul portofoliul disponibil, intregul potential de vanzari de publicitate ar putea sari cu usurinta de 1,5 – 2 Milioane EUR.