Conform cifrelor furnizate de BRAT, femeile folosesc Internetul intr-o masura mai mare decat barbatii: peste 54% dintre afisarile paginilor online sunt consumate de femei, care reprezinta 50,8% din numarul de utilizatori de internet, in timp ce barbatii doar 49,2% din utilizatori.
Femeile realizeaza 57% din operatiunile bancare pe Internet
Publicul feminin consuma semnificativ mai mult continut despre viata celebritatilor, dar isi petrec si foarte mult timp pentru a conversa online, fie prin intermediul aplicatiilor de tip messenger, fie cu ajutorul platformelor de social media (Facebook in special). Mai mult decit atat, femeile sunt majoritare si in ceea ce inseamna folosirea serviciilor de email (51%). Din totalul celor care realizeaza operatiuni bancare zilnic, femeile reprezinta peste 57%.
In ceea ce priveste achizitiile de bunuri si servicii, atat pentru barbati cat si pentru femei, deciziile de achizitionare sunt luate online intr-o proportie covarsitoare - peste 70%. Diferenta este data insa de tipul de produse si servicii pe care fiecare categorie intentioneaza sa o achizitioneze: barbatii sunt orientati mai degraba catre electronice/IT, femeile catre cosmetice sau vacante.
Desi numarul de femei care achizitioneaza echipamente mobile ramane in continuare mai mic decat cel al barbatilor, procentul lor este in continua crestere. Astfel, dintre cei care detin un smartphone, 42% sunt femei, iar femeile reprezinta 47% din cei care intentioneaza sa cumpere o tableta PC.
Analiza a fost realizata pe baza livrarii SNA FOCUS corespunzatoare perioadei de masurare august 2011 - februarie 2013 si din rezultatele de trafic si audienta ale SATI, din cea mai recenta livrare - decembrie 2012-februarie 2013.
Mai mult in Media