CNA respinge spotul
Joi, 17 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Suntem foarte surprinsi de decizie, cu atat mai mult cu cat CNA a fost una dintre cele mai echilibrate institutii ale statului in aceasta perioada tulbure”, spune Felix Tataru, Managing Director GMP. „Ne pare rau ca in acest caz au vazut doar jumatatea goala a paharului si s-au concentrat pe faptul ca imaginile faceau referire la schimbari de regim politic”. 

Spotul „pro vot” realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA din 17 mai. Potrivit agentiei, motivul respingerii a fost ca imaginile din spot fac referire la schimbari de regim politic, ceea ce nu este cazul la noi in acest moment.

Conform autorilor, spotul “Voteaza” (1’06”) prezinta mai multe momente critice din istoria unor tari, precum daramarea Zidului Berlinului, demonstratia pentru respectarea drepturilor omului din piata Tien An Men sau Revolutia din 1989 din Romania, iar mesajul spotului este: “Imagineaza-ti ca acesti oameni nu s-ar fi deranjat sa plece de acasa. Exista ceva mai rau decat oamenii rai: indiferenta oamenilor buni”

„Intentia noastra nu a fost sa facem o paralela cu ce se intampla astazi in Romania, ci sa trezim constiinta romanilor si sa-i mobilizam sa mearga la vot, reamintindu-le luptele istorice pentru democratie, care le-au oferit acest drept”, a continuat Tataru. In aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet. Deja circula viral si poate fi vazut si pe You Tube, iar feedback-urile primite ne arata ca are un real impact”.

La ora publicarii stirii pe AdPlayers spotul avea deja peste 2.000 vizionari pe YouTube.

Echipa GMP care a colaborat la realizarea campaniei a fost formata din Oliver Kapusta, Integrated communication Director si Adrian Dragan, Senior Copywriter.

Spotul poate fi vazut la adresa: http://www.youtube.com/profile?user=ecosminul

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=E_GCvHQInic]

 


PUBLICITATE: