Câstigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

AdPrint si desemnat sâmbata seara, echipele de creatie câstigatoare. Câstigatroii au fost anuntati în cadrul unei petreceri nla care au participat majoriatea celor înscrisi în competitie. Cea de-a opta editie a festivalului de publicitate dedicat print-ului s-a desfasurat la doi pasi de Biserica Neagra, de la Brasov, în perioada 8-11 februarie 2007.

Echipele câstigatoare din România, la AdPrint 2007 sunt de la GMP, McCann Erickson, Propaganda, Publicis Romania si TBWA\MERLIN. Pe lista echipelor de creatie din agentiile românesti nominalizate în concurs se afla creativi de la Cohn & Jansen ׀ Ashley & Holmes, Publicis Romania, Graffiti BBDO, Tempo Advertising, DDB Bucharest, BV McCann Erickson, GMP, Propaganda.

GMP a fost premiata cu doi îngeri la categoriile “Foods”, pentru campania U.C.P.R, respectiv “Beverages non-alcoholic” cu executia pentru Mândra.

BV McCann Erickson a luat un înger la categoria “Foods”, pentru campania Maggi, precum si un înger de cristal la sectiunea “Best use of copywriting”, pentru aceeasi campanie.

Lucrarea realizata de Propaganda pentru Aspacardin a determinat juriul sa decerneze un premiu special – “Best use of media” si a mai obtinut un înger la categoria “Health / pharmaceutical products”.

Publicis Romania a fost premiata cu un înger la categoria “Art&Culture”, pentru campania HP “Virtual Theatre”.

“Victims of the floods”, semnata de TBWA\MERLIN, a obtinut, pe langa un inger la categoria “Public service / social  welfare”, si o serie de alte nominalizari.

Premiul pentru cel mai bun print din competitie a revenit campaniei Wonderbra “Big Hands”, realizata de Publicis Conseil Paris. Echipa care a semnat campania a cucerit si trofeul “The Golden Team”.

Echipa BV McCann Erickson - Stanescu/Dumitrescu/Pilat a primit trofeul “The Silver Team”, in timp ce echipei 1861united Italia i-a revenit premiul “The Bronze Team”.

“Agency of Angels” a fost câstigata de Publicis Conseil Paris. “The Network of Angels” este reteaua Publicis reprezentata de birourile din Romania si Franta.

“Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, atât în ceea ce priveste seminariile, cât si petrecerile”, a spus Andrei Bortun, presedinte al festivalului AdPrint. “M-a bucurat, de asemenea, prezenta oamenilor de marketing din Bucuresti la festival”.

Lucrarile înscrise în concurs au fost expuse în cadrul „Impression Hall”, la Hotelul Aro din Brasov, iar începând cu a doua jumatate a lunii februarie vor putea fi vazute si pe www.adprint.ro.

AdPlayersFile

Lista completa a câstigatorilor AdPrint 2007

(Sursa: Millenium Communications)

A .1. Art & Culture

Castigatori: Publicis Romania, campania HP “Virtual Theatre”

Fara nominalizati

A.2. Apparel/Fashion

Castigatori: Publicis Conseil Paris, campania Wonderbra “Big Hands”

Nominalizati: Wieden+Kennedy Amsterdam, campania Nike ACG “Sculptures”;  Wieden+Kennedy Amsterdam, campania Nike Italy “Produit en Italie”; 1861united Italia,  campania Freddy “Freddy La Scala”; 180 Amsterdam, campania Adidas International “Modullar Man”

A.3. Automotive

Castigatori: DDB Germany, campania Volkswagen “Short Vehicles”; Pristop Slovenia, campania Porsche Slovenia “Deer”

Nominalizati: DDB Italy, campania Audi “Audi TT Pure Energy”

A.4. Automotive Products

Fara castigatori, fara nominalizati

A.5. Banking/Financial services/ Insurance

Fara castigatori

Nominalizati: Cohn & Jansen ׀ Ashley & Holmes, campania Romstal Leasing “The Patrimony Buildings”

A.6. Beverages Alcoholic

Fara castigatori, fara nominalizati

A.7. Beverages - Non-Alcoholic

Castigatori: GMP, campania Mandra “The Note”

Fara nominalizati

A.8. Communication Services

Fara castigatori, fara nominalizati

A.9. Corporate/Institutional

Fara castigatori

Nominalizati: 180 Amsterdam, campania Adidas International “Adidas Marathon”

A.10. Cosmetics/Toiletries

Fara castigatori

Nominalizati: Publicis Romania, campania Premium-Distributie Grup, executia “Mouth deodorant – Wunderbaum”

A.11. Entertainment Promotion

Fara castigatori, fara nominalizati

A.12. Foods

Castigatori: GMP, campania U.C.P.R. – “Circus, Zoo”; BV McCann Erickson, campania Maggi – executia “Jane”

Nominalizati: Graffiti BBDO, campania Wrigley Romania “Recycle”; BV McCann Erickson, campania Maggi – executiile “Godmother” si “Mount Rushmore”

A.13. Health/Pharmaceutical Products

Castigatori: Propaganda, campania Aspacardin “Payments board with pack”

Fara nominalizati

A.14. Home Entertainment Equipment

Fara castigatori, fara nominalizati

A.15. Home Furnishings/Appliances

Castigatori: Duval Guillaume, campania Top Interieur “Top Interieur Soldencampagne”

Fara nominalizati

A.16. Home Maintenance

Castigatori: Publicis Conseil Paris, campania Stihl “Stihl Lost items”

Nominalizati: Publicis Conseil Paris, campaniile Stihl “Stihl Chainsaws” si “Stihl Cut-off-saws”

A.17. Industrial

Fara castigatori, fara nominalizati

A.18. Media Promotion

Fara castigatori

Nominalizati: DDB Germany, campania Premiere Fernsehen GmbH & Co. KG “Film posters”; Tempo Advertising, campania Ziua “Silent witness”

A.19. Office Equipment

Fara castigatori, fara nominalizati

A.20. Personal/Gift Items

Fara castigatori, fara nominalizati

A.21. Pet Products

Fara castigatori, fara nominalizati

A.22. Political Advertising

Fara castigatori, fara nominalizati

A.23. Public Service/Social Welfare

Castigatori: TBWA\MERLIN, campania The Red Cross “Victims of the Floods”; Leagas Delaney Italia, campania SAAB Italia “Perception”

Nominalizati: Young & Rubicam Franta, campania surfrider foundation “Sea's answer”; GMP, campania The Romanian Society for Alzheimer “Map”

A.24. Professional Services/Trade

Fara castigatori, fara nominalizati

A.25. Recreation & Leisure

Fara castigatori

Nominalizati: Young & Rubicam Franta, campania Decathlon “Stadium”

A.26. Retail Foods

Fara castigatori

Nominalizati: DDB Bucharest, campania Frisbee Pizza

A.27. Retail Services

Fara castigatori

Nominalizati: DDB Germany, campania Berlitz Language School “Incomprehensible signs”

A.28. Retail Stores

Fara castigatori, fara nominalizati

A.29. Advertising Self Promotion

Fara castigatori, fara nominalizati

A.30. Travel & Tourism

Fara castigatori, fara nominalizati

A.31. Tobacco

Fara castigatori, fara nominalizati

A.32. Utilities

Fara castigatori, fara nominalizati

Best Use of Art Direction - 1861united, campania Freddy “Freddy La Scala”

Best Use of Copywriting -  BV McCann Erickson, campania Maggi “Godmother/Mount Rushmore/Jane”

Best Use of Illustration - Fara castigatori

Best Use of Photography -Fara castigatori

Best Use of Typography -Fara castigatori

Premiul special al juriului “Best Use of Media” - Propaganda, campania Aspacardin “Payments board with pack”

Best Print

Castigatori: Publicis Conseil Paris, campania Wonderbra “Big Hands”

Nominalizati: Pristop Slovenia, campania Porsche Slovenia “Deer”; GMP, campania Mandra “The Note”; Propaganda, campania Aspacardin “Payments board with pack”; Publicis Conseil Paris, campania Stihl “Stihl Lost items”; TBWA\MERLIN, campania The Red Cross “Victims of the Floods”.

Golden Team: Altmann/Royer/Camensuli/Riboud/Dixon – Publicis Conseil Paris

Silver Team: Stanescu/Dumitrescu/Pilat – BV McCann Erickson

Bronze Team: Rozzi/Battaglia/Pepe/Siani - 1861united Italia

Agency of Angels: Publicis Conseil Paris

Network of Angels: Publicis


PUBLICITATE: