(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Business Week Romania adopta schimbarile publicatiei de la nivel international. Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica). Schimbarile au fost efectuate ca urmare a unor testari ale pietei timp de 18 luni.
BusinessWeek Romania a adoptat noul logo al editiei internationale, pregatind pentru urmatoarele numere si o schimbare de design si continut editorialistic care sa coincida cu schimbarile efectuate in editia internationala.
Fiecare editie internationala va avea la deschidere o sectiune de stiri numita "The Business Week" care va aduna informatii atat din editiile print si online ale BusinessWeek cat si din surse aditionale de incredere si relevante pentru cititori.
Continutul editorialistic va fi organizat in sectiuni cu nume utilitare care servesc unor scopuri clar definite si vin in ajutorul cititorului: The Business Week, News, In Depth, What's Next, Personal Business si Opinion, sectiune dedicata editorialistilor BusinessWeek.
Dupa 78 de ani, BusinessWeek a ajuns la 4.8 milioane de cititori in fiecare saptamana. Editia in limba romana a revistei BusinessWeek a aparut pe piata pe 3 mai 2006. BusinessWeek Romania este a opta editie locala a saptamanalului de afaceri, pe langa editia internationala