(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Business Standard are, din 3 noiembrie, grafica noua, anunta oficialii de comunicare ai ziarului. Cu o formula moderna, noi fonturi, o imagine abordata atipic, si cu un puternic efect vizual, cotidianul de afaceri isi doreste sa fie mult mai versatil din punct de vedere grafic si editorial. Logo-ul Business Standard a fost si el partial restilizat prin reasamblarea diferita a culorilor, literei si formei, precum si prin efectul 3D.
“Standard 3.0, cum il numesc eu, a aparut in urma unui proiect laborios, cu o amplitudine mult mai mare decat structura actuala de 24 de pagini, construit in decursul multor luni de munca. Nu este ceva pripit, este bine studiat”, este de parere Cristian Lipan, Art Director Business Standard, autorul noului design care crede ca noua formula rezolva situatiile editoriale descoperite in cei aproape doi ani de la aparitie si este mult mai business, dar si modern in acelasi timp”.
Cotidianul pastreaza formatul actual si paginile structurate tematic pe domenii de interes. Noutatea o constituie reintroducerea paginii de limba engleza. De asemenea, sectiunea Fuziuni&Achizitii nu va mai avea o pagina dedicata, tematica urmand sa fie preluata pe fiecare industrie in parte.
Parte a grupului Realitatea Catavencu, cotidianul de afaceri Business Standard are un tiraj de 19 000 de exemplare, din care 15 000 se distribuie pe baza de abonamente.