(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Burda Romania a vandut bilunarul Autoshow la Presworks Romania, editorul publicatiilor Star, Soc, Zau, dar si mai recent achizitionatului Cool Girl, un alt fost titlu de la Burda. Trecerea efectiva a bilunarului in portofoliul noului editor va avea loc incepand cu 1 ianuarie 2010, insa distributia revistei va fi realizata in continuare de catre Burda Romania.
Contactata de catre AdPlayers, Adina Gheorghe (foto), Director de Marketing la Burda Romania nu a dezvaluit valoarea tranzactiei.
Oficialul a motivat insa decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate dar si pentru consolidarea celorlalte categorii de publishing.
Autoshow a aparut pe piata romaneasca in urma cu 10 ani, mai intai ca supliment al Ziarului Financiar, avandu-l ca redactor sef pe Dan Vardie. Ulterior publicatia a aparut independent, iar in urma cu 3 ani, in 2006, a fost achizitionata de Burda.
O revista de "infotainment"in domeniul auto dupa cum o pozitioneaza chiar editorii, AUTOSHOW are un tiraj de 13.500 de exemplare / editie, si vanzari de 7.500. Bilunarul numara 138.000 de cititori /editie (BRAT-SNA, iulie 2008-iulie 2009).