“Am dorit sa schimbam perceptia despre meniul din avion, in asa fel incat Meniul Club World sa devina meniu de restaurant. Club World isi dovedeste inca o data superioriatea la clasa business”, a declarat Catalin Albu, Account Manager la Publicis Romania.
Odata intrat in atmosfera stilata din Club World, clasa business recunoscuta pentru rafinamentul si confortul absolut, beneficiezi de un meniu in aeronavele British Airways cu care poti calatori in cel putin 10 locatii de pe glob.
Poti alege orice fel de mancare din meniul special de la restaurantul La Provence din Bucuresti, “unde comandand ai sansa sa castigi o pereche de bilete Club World catre o destinatie supriza…si sa traiesti o experienta cu adevarat remarcabila”, sustin promotorii campaniei de la Publicis Romania.
Meniul special este servit de o echipa de “bucatari” de la British Airways formata din Corina Enciu – Country Commercial Manager Romania & Moldova si Alina Ceochina – Marketing Executive, secondati “la cratita” de o echipa Publicis Romania formata din Radu Luca – Group Account Director, Catalin Albu – Account Manager, Oana Safta – Account Executive, Bogdan Patriche – Art Director si Iulian Fecioru – Copywriter.
Infiintata in 1995, Publicis Romania este una dintre cele mai importante agentii de publicitate full-service din Romania. Agentia detine in portofoliu clienti precum Averea, British Airways, Domeniile Tohani, Groupe Seb, Germanos, Garnier, HP, L’Oreal, Renault, OMV, Podravka, SAB Miller, Ulker, Vel Pitar, Wienerberger, Whirlpool.