(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
“M-am decis sa "bloghez" pentru ca blogul este o forma de exprimare relativ usor de abordat si realizat”. spune Bogdan Brânzas (foto), seful agentiei de consultata de brand Branzas, într-un mail adresat prietenilor si colaboratorilor. „De fapt, pot posta direct prin email, comod si usor”.
Despre design, branduri si Romania
„Îmi voi asterne gândurile, experientele si întrebarile aici. Despre !? Despre design, branduri si Romania, subiectele mele de interes”, promite executivul companiei Brânzas. “Veti gasi aici si articole semnate de colegii si de prietenii mei care împartasesc acelasi interes pentru design, branding si Romania”, spune seful agentiei de consultanta de brand.
Primele articole sunt din august. Mai mult sau mai putin actualizate din lipsa de timp, Brânzas se alatura astfel unei întregi galerii de bloguri ale unor designeri, care comunica deja de o buna bucata de vreme prin acest mijloc de comunicare. Printre cei care mai pot fi întâlniti pe blog mai pot fi gasiti Cristian Paul de la Brandient (kit) (kitblog.com, sau http://homepage.mac.com/cpaul/iblog/ ) , Stefan Liute de la Grapefruit (stefanliute.com sau http://stefanliute.typepad.com/branding/) si altii.
Fara comentarii
Cel putin deocamdata, blogul este unul interactiv doar prin intermediul adresei de email a autorului, si nu prin adaugarea unor comentarii la subiectele postate, lucru care evident va nemultumi o parte dintre iubitorii blogului clasic.
“Unii dintre voi vor dori, poate, sa posteze comentarii. Veti observa ca nu se poate dar va astept cu orice fel de comentariu sau întrebari pe adresa mea de email”, îsi invita Brânzas cititorii la interactivitate.
Blogul este în limba româna, “si nu în engleza asa cum fac cei mai multi”, spune autorul. „Motivul e simplu, doresc sa interactionez, deocamdata, cu vorbitorii de limba româna. Asa ca, mi-ar face mare placere daca ati vizita acest loc: www.branzas.blogspot.com”
Printre subiectee aflate deja pe blogul lui Brâzas se numara Corporatia România, Brand Valuation - Fuziuni si achizitii si O noua cafea: Dezmierdaroma.