(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Agentia Brandstalk a fost desemnata sa puna în miscare o noua campanie pentru B&S Motors cu scopul de a anunta prezenta masinii Suzuki Swift la dealerul auto, spun oficialii agentiei de publicitate.
Potrivit agentiei de publicitate membre The Group, campania B&S Motors pentru Suzuki Swift se va promova timp de o luna, în presa si prin doua spoturi radio difuzate pe statiile Kiss FM si Radio21. Publicitatea va mai include si o componenta media neconventionala în cadrul câtorva parcari private din capitala.
Dealer autorizat Suzuki, B&S Motors a demarat cu Brandstalk campania modelului Swift, ca fiind unul perfect adaptat traficului aglomerat. Reprezentantii agentiei afirma ca un alt obiectiv a fost acela de a-i informa pe cei interesati ca Suzuki Swift poate fi procurat prin B&S Motors, cu suport financiar de la HVB Leasing, membru UniCredit Group.
Livrare în 24 ore
Cristian Nicolae, General Manager B&S Motors spune ca “La un an de la lansarea Suzuki Swift în România, la SIAB, stocul a fost întotdeauna insuficient, datorita vânzarilor spectaculoase înregistrate în Europa”.
„Acum va fi prima data când, în cadrul B&S Motors, va exista un stoc permanent de Suzuki Swift si Suzuki Ignis, livrabil în 24 de ore”, a mai precizat oficialul companiei.
Conceptul
Potrivit agentiei, conceptul de comunicare dezvoltat de echipa Brandstalk porneste de la elementele caracteristice ale masinii. Suzuki Swift, spun autorii, este o masina micuta, de oras, alaturi de care te poti strecura cu usurinta în aglomeratie.
“Flexibilitate si libertate de miscare sunt cuvinte cheie de la care am pornit în elaborarea campaniei”, declara Luisa Leizeriuc (foto), Copywriter Brandstalk.
„Traficul dificil si blocajele dese caracteristice capitalei par totusi mai putin suparatoare atunci când conduci o masina micuta, flexibila, care, practic, sfideaza aglomeratia si reuseste sa scurteze timpii morti”.
Autorii
Conform Brandstalk Advertising, echipa implicata în dezvoltarea campaniei de comunicare îi include, din partea clientului, pe Cristian Nicolae (General Manager B&S Motors) si Cristiana Mateoiu (Business Development Manager HVB Leasing) si, din partea agentiei de publicitate, pe Madalina Paraschiv (Client Service), Alex Brîcov (Art Director) si Luisa Leizeriuc (Copywriter).
Strategia media a campaniei a fost dezvoltata si implementata de Media Investment prin Nicoleta Todea (Media Investment Manager).