Brand Management masoara publicitatea indoor cu TruMedia Research, companie specializata in cercetare indoor si in-store din cadrul grupului Leo Burnett.
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Leo Burnett, primul pas al acestui parteneriat a constat in realizarea unui proiect pilot in perioada 4-19 martie pe suporturile Brand Management dintr-un hypermarket din Bucuresti, pe o campanie FMCG.
„Datele pe care le-am obtinut pana acum sunt foarte interesante”, spune Razvan Marincoi(foto), Marketing Manager Brand Management. „Pe langa audienta propriu-zisa am obtinut si date demografice ale consumatorilor care privesc suporturile respective, precum si gradul de interes pentru acestea”.
„Spre exemplu, fara a face insa extrapolari, putem afirma ca mesajul unei campanii indoor pe suportul stand-up column genereaza un moment de atentie din partea a unu din trei cumparatori pe o perioada de timp de pana la 15 secunde, suficiente pentru memorare si generare de reach, comparabil chiar, cu eficienta unui spot tv”, a mai spus Razvan Marincoi.