(AdPlayers.ro, Irina Toma)
“Dupa doi ani de munca asidua in care am construit si ne-am consolidat echipa si portofoliul de clienti, a sosit momentul pentru a ne stabili directia de zbor si a ne lua avant”, a declarat Ileana Tomescu (foto) - Managing Director Brand Connection, la doi ani de la infiintarea companiei.
„Avem o echipa de invidiat, know-how, o perspectiva clara asupra pietei, dar mai presus de toate avem o foarte clara viziune a ceea ce suntem si a ceea ce vrem sa fim”, a mai spus Tomescu.
Parte a grupului Lowe Romania, oficialii companiei spun ca agentia de media marcheaza o serie de transformari de adancime: o noua viziune, un set de valori bine conturate, o echipa consolidata si un portofoliu de clienti stabilizat si pregatit pentru expansiune.
Odata cu noua viziune si sloganul companiei, “Branding through media”, Brand Connection isi lanseaza web-site-ul romanesc si unul dintre putinele bloguri de companii de profil existente pe piata din Romania.
Brand Connection este membra a grupului Interpublic, unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume, format din reprezentante in 20 de tãri din intreaga lume.
Brand Connection Romania s-a infiintat in anul 2005, iar in prezent are o echipa formata din 12 oameni. Portofoliul Brand Connection Romania include: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT, Gallina Blanca, QMC, The AD Store, 3F Trading.
Website-ul brandconnection.ro este semnat de Sixtyfour Eights Group ( 648.ro ), companie cu activitate pe Internet care a mai lucrat sau lucreaza pentru ProSport.ro, Dinamomania.net, Zephyr Group, Eurotire, Raiffeisen Bank , Raiffeisen Leasing, Avis, Eurovoice, FC Dinamo Bucuresti, Capital, Aser, Advertising Show, South Pacific Group, Luxury Show, Print Show.