..
.
(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Boom, platforma digitala TV de la DTH Television Group, deruleaza incepand din luna mai o campanie semnata de GMP. Colaborarea dintre GMP si DTH Television Group a inceput in urma unei licitatii desfasurate in vara anului trecut care, dupa cum precizeaza reprezentantii agentiei de publicitate, anunta un buget de cateva milioane de dolari. Potrivit GMP, agentia de publicitate a fost aleasa pentru a derula contul BOOM dupa licitatia la care au mai participat alte patru agentii mari de pe piata si al caror nume nu a fost dezvaluit. Conform agentiei de publicitate, campania se deruleaza prin agentia de media Media Investment.
Cu o cifra de afaceri de 5 milioane EUR in 2005, agentia de publicitate condusa de Felix Tataru are o echipa de 43 de angajati. Potrvit GMP, pe langa bugetul BOOM ( ATL, PR, BTL), in portofoliul de clienti al agentiei de publicitate se mai numara conturi precum: IPSEN- Smecta ( ATL), Centrofarm ( ATL), Monte Banato ( ATL), Euromedia ( ATL) , Posta Romana ( ATL ), Rosia Montana ( ATL, PR, BTL ), Itsy Bitsy ( ATL ), Unilever ( PR ), Unilever – Omo ( ATL ), Terapia ( PR ), CES ( ATL ), Boom ( ATL, PR, BTL).
Mesajul BOOM: „distractia poate fi in cele mai neasteptate situatii”
Campania contine si doua spoturi TV care transmit acelasi mesaj, afirma cei de la GMP: „distractia poate fi in cele mai neasteptate situatii”. Cele doua executii TV ale campaniei de publicitate se deruleaza pe canalele Pro TV, Antena 1,TVR1, TVR2, Realitatea, Antena3, MTV, Discovery, ProCinema, PrimaTV, B1TV, Euforia, Discovery Channel.
Filmarile pentru spotul “Pen Confrontation”, care ruleaza incepand cu 4 mai si a lansat campania TV, s-au desfasurat in diferite locatii ale vechiului Bucuresti. Cel de-al doilea spot - “Police fun” ruleaza incepand cu 15 mai pe cele mai importante posturi de televiziune si din 2 iunie in cinematografe. Asa cum povestesc creativii GMP, „Police fun” ilustreaza un alt joc al copilariei: "de-a v-ati ascunselea", ineditul situatiei fiind furnizat de dispozitia jucausa a unor politisti”. Ambele spoturi sunt realizate cu ajutorul Tandem Film.
Startul: „De la un produs si un studiu de piata”
GMP a inceput, practic, sa lucreze la Boom in octombrie 2005, cu 7 luni inainte de lansare, data la care produsul nu avea inca un nume. Alegerea numelui BOOM a avut loc cu putin timp inainte de Sarbatorile de Craciun.
„Clientul avea doar un produs si un studiu de piata”, sustin reprezentantii GMP. „Echipa GMP trebuia sa construiasca restul: un brand cu identitate si pozitionare clar conturate si unice in Romania, cu o strategie de comunicare integrata, diferita de tot ceea ce cunoscuse piata pana atunci”, spun reprezentantii agentiei. Agentia a acceptat sarcina construirii unui brand de la zero, mai afirma creativii, si dezvoltarea unei strategii de comunicare 360°, care urma sa implice toate competentele GMP: ATL, BTL, PR.
Conceptul
Insightul care sta la baza strategiei, potrivit GMP, este acela ca oamenii au nevoie de distractie chiar daca nu mai sunt copii, insa pe masura ce numarul responsabilitatilor creste timpul liber devine inexistent. Ca urmare cautam refugiu in fata televizorului si in amintirile din copilarie, spun opmaneii de creatie.
“De la inceput a fost pentru toti evident un lucru: produsul si consumatorul erau legati de nevoia structurala a fiecaruia dintre noi de a se distra”, afirma Constantin Druica VP Marketing & Content DTH Television Grup. „Strategia de comunicare surprinde aceasta realitate, promovand distractia ca mod de a trai viata”, este de parere oficialul de marketing.
„Boom indeamna intoarcerea la momentele placute ale copilariei si la transformarea celor mai banale locatii, cum ar fi de exemplu o sala de sedinte, intr-un setting perfect pentru distractie”, explica Druica.
Lansare: „Prima proiectie 360°” din Romania
Evenimentul de lansare, organizat la Romaero Baneasa pentru 500 de invitati a marcat o premiera pe piata de BTL din Romania, spun cei de la GMP: „prima proiectie 360°, condimentata cu momente interactive”. Campania de lansare care ii urmeaza evenimentului, este vizibila pe TV, pe strada, pe net, in ziare si reviste, in shopping centers si baruri. Potrivit agentiei, site-ul Boom, construit de Webstyler, a fost accesat de 200.000 ori in prima saptamana de la lansare.
Autorii campaniei
Echipa DTH Television Grup, care a lucrat in campanie, este formata din Isaac Waldman, CEO; Constantin Druica VP Marketing & Content; Dana Coteanu Marketing Manager; Mariana Tudor Marketing Executive; Bogdan Hasan Promo Manager.
Echipa GMP implicata in proiect este formata din Mirela Angelescu, Client Service Director, Teodor Cucu, Account Manager, Ana Maria Ivanescu, Account Executive, Emilian Arsenoaiei, Creative Director, Mihai Botarel si Corina Bacanu Copywriter, Bogdan Voda si Theodor Sandu Art Director, Gabi Lungu Graphic Designer, Bogdan Kisescu BTL Director, Stefan Petre BTL Account Director, Emanuel Babucea BTL Account Executive, Ioana Manoiu PR Director, Madalina Nistor PR Account Executive, Bogdan Nitu, Director General Webstyler.
.
.
.