Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT), in cadrul sedintei Adunarii Generale, a ales noul Consiliul Director pentru mandatul 2021-2023 si a lansat proiectul „Publicitate responsabila in media de incredere”
AdPlayers. info
Biroul Roman de Audit Transmedia (BRAT) a prezentat, in Adunarea Generala BRAT, principalele repere ale activitatii organizatiei din ultimul an, situatia auditului si studiilor realizate de asociatie, precum si initiative si proiecte viitoare. In cadrul sedintei, Dragos Stanca, reprezentant al retelei si agentiei Thinkdigial, a fost desemnat Presedinte BRAT pentru un al doilea mandat (2021 – 2023), ca reprezentant al mediului digital.
De asemenea, membrii asociatiei – peste 150 de companii din industria de media si publicitate, dintre care 85 de editori de presa scrisa sau online, 15 companii de panotaj, 30 de agentii sau clienti de publicitate - au ales componenta Consiliului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii 2 ani, dupa cum urmeaza:
Membrii Consiliului Director BRAT 2021-2023 (Companie, Reprezentant)
1 ThinkDigital, Dragos Stanca, PRESEDINTE BRAT si Vicepresedinte BRAT, Online
2 Universal Solution, Elvira Munteanu, Vicepresedinte BRAT, OOH
3 RCS & RDS, Valentin Stirbu, Vicepresedinte BRAT, Radio
4 City Publishing, Valentin Iordache, Vicepresedinte BRAT, Presa Scrisa
5 BV McCann-Erickson, Mihai Trandafir
6 Publicis Groupe Media Bucharest, Stefan Iordache
7 Media Investment Communication, Marius Gheorghe
8 MediaCom Romania, Catalin Tutuianu
9 PRO TV, Andrei Bereanda
10 Inteligo Media, Alin Popescu
11 Ringier Romania, Andrei Ursuleanu
12 Grama Proiect, Aurelian Grama
13 Societatea Romana de Radiodifuziune, Maria Toghina
14 Defi Romania, Raluca Pop
15 Euromedia Group, Horatiu Girbea
16 ArboMedia, Alin Alecu
17 Outsmart Media SRL, Cosmin Preda
18 Best Advertising&Consult, Silviu Ispa, Presedinte Onorific BRAT
S-a lansat “Publicitate responsabila in media de incredere”
BRAT a validat cu aceasta ocazie si lansarea proiectului “Publicitate responsabila in media de incredere”, care isi propune crearea unui set de bune practici in domeniul politicilor editoriale si de atragere a audientei in cazul presei online, precum si a unui mecanism de certificare a respectarii acestora.
Scopul proiectului este de a spori increderea in mediul online, fie ca vorbim de increderea publicului, a partenerilor sau a societatii in ansamblu, cat si cresterea sigurantei investitiilor in acest domeniu, creind cadrul adecvat pentru efectuarea cu responsabilitate a investitiilor in publicitate.
Cu ocazia acestei lansari, Presedintele BRAT, Dragos Stanca, a mentionat: “Le multumesc pentru incredere colegelor si colegilor care, dupa o perioada dificila pentru industria media, au decis sa-si investeasca din nou increderea in proiectele pe care le-am propus.
Potrivit presedintelui organizatiei ,,BRAT este si va ramane un garant al acestei increderi si un promotor al transparentei cifrelor, iar faptul ca la asta se vor adauga si elemente etice, de care piata are mare nevoie, si ca acest demers a fost sustinut de o larga majoritate a membrilor organizatiei – practic, fara nici un vot impotriva, ma bucura foarte mult. E un mesaj clar: industria media locala este puternica si tot mai unita in fata provocarilor din business si din societate”.
Arina Ureche, Directorul General BRAT, a subliniat importanta implicarii in derularea acestui proiect, inca din primele faze ale proiectului, a entitatilor cheie din industria online: creatori de continut, editori ai siteurilor web care functioneaza in paradigma clasica de finantare, dar si media care se finanteaza din donatii, agentii si clienti de publicitate, intregul ecosistem al mediului online fiind interesat de rezultatul proiectului.
In cadrul intalnirii a fost reiterat rolul major pe care BRAT il joaca atat ca partener de dialog al autoritatilor publice cat si al partenerilor internationali in fata provocarilor aduse de tehnologie, globalizarea industriei media, respectarea si implementarea corecta a celor mai bune practici privind securitatea datelor, totul bazat pe transparenta si instrumente avansate de masurare si control.
BRAT. Metode si standarde comune privind masurarea indicatorilor de performanta ai produselor media
Biroul Roman de Audit Transmedia este organizatia industriei de media si publicitate care are ca obiectiv, de mai bine de 20 de ani, stabilirea de metode si standarde comune privind modul de masurare al indicatorilor de performanta ai produselor media, fiind reperul industriei in tranzactionarea publicitatii.
BRAT pune la dispozitia industriei de media si publicitate studii strategice si tactice necesare in realizarea strategiilor de media si comunicare si in achizitia de media. BRAT masoara transparent si obiectiv audienta mediului online (SATI), a panotajului stradal (SAO), a presei scrise (SNA si Auditul Tirajelor), realizeaza studiul de consum si strategie media (FOCUS), si monitorizeaza investitiile in publicitate in 4 medii (MIP): online, presa scrisa, panotaj si radio.
Mai mult in Media, Reglementare, Autoreglementare