Credit: BRAT
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
adplayers. info
BRAT a sarbatorit joi, 27 septembrie 2018, 20 de ani de existenta printr-un eveniment de amploare la care a fost invitata intreaga industrie de media si publicitate, fiind prezente sute de persoane.
Arina Ureche, Director General, BRAT. Credit: BRAT
Directorul General BRAT, Arina Ureche, a declarat: „poate mai important decat studiile, indicatorii de performanta ai produselor media, rezultatele livrate zi de zi de catre BRAT, este faptul ca industria reunita in cadrul BRAT a devenit o comunitate care isi cunoaste si apara interesele atunci cand este cazul”, felicitand membrii asociatiei.
In contextul aniversarii celor 20 de ani de existenta, BRAT a lansat noua sa identitate vizuala, care mentine caracteristicile de seriozitate si incredere ale asociatiei si aduce un aer dinamic, modern, in acord cu evolutia din ultimii ani.
BRAT a premiat in cadrul evenimentului editorii cu activitate neintrerupta de masurare a produselor editoriale, agentiile media care utilizeaza inca de la primele livrari de rezultate toate studiile asociatiei, precum si partenerii si prietenii care au sustinut si contribuit la dezvoltarea si evolutia BRAT.
In cadrul Galei BRAT s-au acordat certificate aniversare pentru editorii de publicatii sau siteuri web care au respectat criteriile de obiectivitate si profesionalism in masurarea propriilor produse media, mentinand continuu in masurare produsele lor media: Adevarul Holding, Bihoreanul, Burda Romania, Fun Management, Editura Evenimentul si Capital, Internet Corp, Jurnalul National, Mediafax Group, Misiunea Casa, Obiectiv Vocea Brailei, Pro TV, Publicatiile Flacara, Ringier Romania, Romania Libera, Viata Libera Galati.
De asemenea, au fost evidentiate prin certificate aniversare agentiile media care au contribuit la profesionalizarea industriei media din Romania prin utilizarea continua a tuturor studiilor si instrumentelor industriei puse la dispozitia pietei de catre BRAT - SNA FOCUS, SATI, MIP: BV McCann Erickson, Carat Romania, Initiative Media, Media Investment Communication, MindShare Media, Publicis Groupe Media, Zenith Media Communications.
BRAT a multumit la cinci prieteni si parteneri, persoane si companii care s-au implicat in lansarea si dezvoltarea proiectelor asociatiei. Acestia au crezut in parteneriatul cu BRAT, si-au asumat principiile asociatiei, contribuind decisiv la respectarea acestora: Mihai Anita (PriceWaterhouse Coopers), Adrian Cupsa (General Media Forest), Septimiu Suciu (CCSAS), Andi Dumitrescu (GFK Romania), Peter Masson&Josephine Bucknull (Sesame).
Festivitatea de acordare a premiilor a culminat cu urcarea pe scena a fostilor presedinti BRAT, Dan Balotescu si Silviu Ispas, alaturi de Dragos Stanca, actualul presedinte si intreaga echipa BRAT. Evenimentul s-a incheiat, dupa miezul noptii, in ambianta de club asigurata de FACE CLUB. Printre partnerii care au sustinut evenimentul aniversar BRAT 2.0 se numara Alpha Bank GOLD, BRD Group Societe Generale si Red Bull.