(AdPlayers, Iulian Toma)
Business Publishing Group a inregistrat pe primele 6 luni din 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 750.000 EUR: „O cifra de afaceri similara cu cea de anul trecut”, dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Cristian Iosif, Managing Director al companiei care editeaza revistele business to business Piata, Food & Bar, Modern Buyer si Pharma Business si organizeaza evenimentele acestor titluri.
Potrivit sefului BPG, anul trecut compania a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 Mil. EUR. Editorul a spus ca este greu sa estimeze cat reprezinta evenimentele in business-ul grupului insa potrivit informatiilor AdPlayers, acestea erau cuprinse anul trecut intre 15% si 20%.
Business Publishing Group dezvolta si evenimente cum sunt Premiile Piata pentru industria de bunuri de larg consum, a carei Gala este organizata anul acesta pe 20 octombrie, Premiile Comertului Traditional, adresat exclusiv comerciantilor traditionali (magazine de proximitate de mici dimensiuni), sau Piata Trade Expo Show - expozitie itineranta organizata in orasele mari, ce are ca tinta comercianti traditionali si retele locale.
In ceea ce priveste structura veniturilor, aceasta a fost diferita de cea de anul trecut. „A fost un an mai prost fata de asteptari in ceea ce priveste publicitatea. Am inceput anul cu sperante ca piata de media sa fie mai predictibila, dar s-a dovedit ca nu a fost asa. Veniturile din publicitate au scazut, insa cu cele din evenimente am compensat aceasta scadere”, a precizat Iosif.
Revistele
Cu o frecventa lunara, potrivit reprezentantilor BPG, revista Piata este o publicatie B2B gratuita cu un tiraj de 25.000 de exemplare, distribuite direct catre abonati prin posta, si curier (clientii mari). Titlul are drept public tinta comercianti de bunuri de larg consum (administratori, sefi magazin din comertul traditional; top si middle management si directori de magazin din retele comerciale), importatori/ distribuitori / producatori de bunuri de larg consum (top si middle management), furnizori de servicii pentru jucatorii din FMCG (top si middle management). Revista este distribuita si catre companii de research, advertising, PR, media planning, branding, banci, operatori telecom.
Distribuita la randul sau gratuit, Food&Bar Magazine este o publicatie B2B cu o frecventa lunara ce are ca tinta principala structurile de conducere si administratie a locatiilor de profil, respectiv top managementul (directori, manageri sau patroni de hoteluri si restaurante, manageri de achizitii, directori de marketing, etc.) si structurile de middle-management (sefi receptie, banqueting manageri, bucatar sefi, sefi restaurant, barmani). Lunarul este distribuit si catre companii de research, advertising, PR, media planning, branding, banci, operatori telecom.
Revista profesionistilor in achizitii, cum o numeste grupul, Modern Buyer este publicatie gratuita, B2B distribuita lunar si destinata persoanelor cu functii de coordonare si decizie din departamentele de achizitii ale lanturilor de magazine, ale lanturilor F&B importante de pe piata romaneasca, departamentelor de vanzari ale producatorilor/importatorilor si distribuitorilor din FMCG si ale retelelor de benzinarii.
Modern Buyer abordeaza teme aflate in orizontul de interes profesional al achizitorilor, sintetizand un volum mare de informatii, posibil disponibile disparat, din diverse surse si are drept tinta principala persoane cu functii de coordonare si decizie din departamentele de cumparare din retail, horeca si managerilor de vanzari din FMCG.