( AdPlayers.ro ) “Brands & Bears "rade" de trei ori mai bine decat oricare altii”, spun reprezentantii agentiei Brands&Bears, referindu-se la castigarea licitatiei BIC® pe categoria Aparate de ras.
Nu lipsiti de creativitatea comunicatului de presa, reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Cristian Bulfinschi aduc ca argument faptul ca “De trei ani incoace, categoria BIC® Aparate de ras este castigata detasat de publicitarii ursi” .
Oficialii Brands&Bears au declarat pentru AdPlayers ca Bic Romania organizeaza in fiecare an licitatie pentru categoriile sale (razoare si papetarie), iar agentia se va ocupa si in acest an de componenta de BTL si de PR pe categoria Razoare. Campania va incepe la inceputul lunii iunie si se va derula pana la sfarsitul lunii august.
“Pentru B&B, recastigarea marcilor e o confirmare a unei constante in calitatea muncii noastre” spune Tudor Potra, Director de Creatie Brands&Bears. “Atat la client, cat si in agentie, oamenii vin si pleaca. Pe usa scrie insa Bic sau Bears. Aceasta e semnatura cu care trebuie sa putem sa ne mandrim”, explica Potra.
“Cand castigi de 3 ori la rand, nu cred ca mai e vorba de noroc sau afinitati personale, ci de faptul ca stim incotro mergem si cum sa ajungem la destinatie”, este de parere directorul de creatie al agentiei.
Vorbind desp[re strategia de comunicare, reprezentantii agentiei spun ca , “pastrand traditia, anul acesta s-a mers pe un concept puternic din punct de vedere creativ si care sa fie pe limba targetului dat, adica barbati tineri, deschisi la minte si cu un chef nebun de viata.
Campania pentru 2006 este construita pe doua directii dinamice de comunicare, spune agentia. In acest sens, conform reprezentantilor sai, Brands&Bears a propus o abordare creativa, cat mai neconventionala al carei mesaj general sa se muleze perfect pe profilul targetului vizat. “Altfel spus, cu BIC® vara asta "razi" tot ce inseamna distractie maxima, nu oricum, ci cu prietenii tai”.
Echipa Brands & Bears - "de acum experta; in BIC® Aparate de ras", pune agentia, este formata din: Tudor Potra - Director de Creatie, Cristina Lambru - Copywriter, Amandine Heyndricks - Art Director, Cristian Bencze - BTL Director si George Turliu - Production Manager, Andreea Vasile - Account Executive si Emanuel Grigorcea - Director Client Service
Din partea BIC Romania participa in campanie Mihaela Traistaru - Category Manager Lighters & Shavers, Daniel Barat - General Manager si Oana Achim – Brand Manager BIC Sport
Fondata in 2002, Brands & Bears este o agentie independenta, full-service. Pe langa BIC Romania pentru al treilea an consecutive, oficialii agentiei spun ca Brands&Bears detine in portofoliu clienti ca: Unilever Romania, JTI, Ursus Breweries, HVB Banca pentru Locuinte, OIM si Sarantis.
BIC (Romania) Marketing & Distribution este prezenta pe piata romaneasca ca sucursala a Grupului BIC, din septembrie 1999. Compania ofera o gama larga de produse de papetarie (instrumente de scris, markere, instrumente pentru colorat, corectoare si lipici), brichete (clasice, electronice, utilitare) si aparate de ras - BIC® , principalul brand de pe piata romaneasca care comercializeaza aparate de ras consumabile cu 3 lame (Bic 3™, Comfort 3 Pivot™ si Soleil™).
BIC Romania a lansat in 2006 si divizia de echipamente pentru sporturi nautice –BIC® Sport (caiace, barci, echipamente pentru windsurfing si kitesurfing).
Irina Toma info@adplayers.ro