BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett
Vineri, 15 Aprilie 2005

( AdPlayers.ro) Agentia de publicitate Leo Burnett a realizat pentru Banca Comerciala Romana campania integrata de promovare, a doua produse financiare: creditul imobiliar CAMIN BCR si creditul ipotecar REZIDENTIAL BCR. Noua campanie se difuzeaza incepand din 8 aprilie pe TV, print si outdoor. Spotul “Diversitate" care sustine campania tv este “on air” deja pe posturile Pro TV, TVR 1 si Antena 1.

BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett

Print "Creditul imobiliar si ipotecar" BCR, Leo Burnett

Lucrul pe brief-ul de credite ipotecare si imobiliare BCR a inceput cu intrebarile "Ce inseamna sa ai casa ta ? De ce vor oamenii sa aiba o casa"  spune Ema Prisca – Senior Copywriter,  Leo Burnett. Realizarea campaniei a pornit de la raspunsuri cum sunt “In afara  de siguranta, casa inseamna acel spatiu in care poti sa fii tu, inseamna identitate si personalitate. Poti anticipa multe lucruri despre un om, o data ce i-ai trecut pragul casei” declara Ema Prisca.

BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett

Spot "Diversitate", Credit imobiliar si ipotecar BCR,

Leo Burnett

Dupa cum mai precizeaza reprezentantii Leo Burnett, spotul “Diversitate” “face o pledoarie pentru unicitate. Fiecare din noi e altfel. De ce n-ar fi casele noastre diferite?”, iar echipa Leo Burnett declara prin vocea Emei Prisca ca  “Acest lucru este posibil, cu ajutorul BCR".

BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett

Spotul video a fost regizat de olandezul Ivo Mostertman si realizat de Casa de Productie Multimedia Est.

BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett

                                                                                             

BCR a participat la semnarea “creditului publicitar” cu Daniel Pana  - Director Executiv - Marketing & Sales Division; Roxana Ganovici  - Director Executiv Adjunct - Marketing & Sales Division; Georgiana Badea - Head of Advertising Department.

BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett

Echipa Leo Burnett trimisa in teren pentru a ridica constructia campaniei pentru creditele imobiliar si ipotecar a fost formata din Directorul de Creatie, Bogdan Naumovici; Ema Prisca – Senior Copywriter; Ghica Popa – Art Director; Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner; Andreea Boaca- Brand Communication Director; Mihaela Bārsan - Brand Communication Manager; Laura Georgescu-Baron, A/V Production Director; Bogdan Petrovici – A/V Production Manager.


PUBLICITATE: