(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Date de audienta pentru canalele de televiziune, in perioada 1-31 octombrie. Rating (indice de audienta este exprimat in procente - % si mii de persoane - 000), Share (Cota de piata, %)
Sursa: TNS - AGB International, Copyright: ARMADATA, Prelucrare: ARMADATA Audiente TV - Octombrie 2007 (1 - 31 oct.) Rtg (000) - mii persoaneCanaleInd 4+ inc guestsAll Urban incl. guestsTotal TV3.0901.596TVR 1333125TVR 212543Pro TV439243Antena 1310168Acasa215120Prima TV14076Kiss TV158JETIX3725Discovery3114MTV Ro109B1TV4024OTV202106Realitatea TV10965Minimax/A+5521TVR Cultural85National Geografic189Senso31Sport.ro5830National TV7435Pro Cinema4126N242715Favorit TV3611AXN2014Antena 35836U TV95Hallmark2620Euforia1610TeleSport126Sport Klub32Kanal D7342Eurosport2116Romantica1410ETNO4821Antena 2139Sport 111MGM76Taraf TV286Legenda:
Perioada: 1- 31 octombrie
Intervalul orar: pentru toata ziua este cuprins intre orele 02:00 ale unei zile si 01:59 ale zilei urmatoare. Ziua de masurare are 24 de ore dar e decalata cu 2 ore fata de ziua calendaristica.
Ind 4+ inc guests: indivizi cu varsta de 4 ani si peste din populatia Romaniei, audienta oaspetilor fiind inclusa;
All urban inc guests: indivizi cu varsta de 4 ani si peste din mediul urban al Romaniei, audienta oaspetilor fiind inclusa.
Rating: indice de audienta, media pe minut a numarului de indivizi care au vizionat canalul/programul.
Rating (000): indice de audienta exprimat in mii persoane din totalul universului targetului
Rating (%): indice de audienta exprimat in procente, din totalul universului targetului.
Share (Market Share): cota de piata, parte din totalul audientei TV (considerata 100%) pentru un canal TV.
Univers: populatia pentru care se raporteaza datele de audienta (Rating si Market Share)
Univers 4+: Universul Targetului National, populatia Romaniei peste patru ani, 19277 mii persoane (19,277 Mil. persoane );
Univers All Urban: Universul targetului Urban, populatia Romaniei peste 4 ani, din mediul urban 9990 mii persoane (9,99 Mil. persoane)
.