Attica Media vinde ''cea mai citita revista pentru barbati din Romania''
Marti, 15 Aprilie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)


Attica Media Romania vinde „cea mai citita revista pentru barbati din Romania”. Asa pozitioneaza revista Playboy pe piata romaneasca, oficialii de marketing si publicitate ai editorului

 

„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori – (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul din mediul urban cu peste 50.000 de locuitori.

 

„Revista este lider de audienta pe segmentul lifestyle masculin, cu o audienta aproape dubla fata de cea a principalului concurent” adauga Varnav, care mai sustine ca „impreuna, revistele Playboy si Maxim, cele doua publicatii de lifestyle masculin pe care le avem in grup, detin o cota de piata de peste 62% din audienta pe segmentul de cititori de lifestyle masculin”.  Responsabilul de marketing citeaza ca sursa SNA – valul II de livrare a datelor de audienta.

 

Intrebata care este diferenta intre cele titluri adresate publicului masculin din portofoliul Attica, Elena Varnav spune ca „Playboy difera de Maxim prin elementul de nuditate. Playboy, spune ea, se adreseaza unui segment de public cu un venit ridicat, cu target principal cuprins intre 25-35 ani, in timp ce Maxim se adreseaza unui segment de 20-30 ani.

 

Conform oficialului de marketing, tirajul celor doua reviste este de 35.000 de exemplare pentru Playboy, respectiv 22.000 pentru Maxim, tiraj care poate fi mai mare in lunile cu proiecte speciale. Elena Varnav ofera ca exemplu Playboy 100, editia aniversara cu numarul 100 pe piata din Romania, care a distribuit pe piata un tiraj de 40.000 de exemplare.

 

Vorbind despre politica de vanzari la clientii de publicitate, Iulian Ichim, Director de Vanzari la Attica Media Romania spune ca strategia companiei este de a identifica pentru fiecare revista potentialii clienti de publicitate.

 



„Fiecare areun alt target, nu sunt reviste concurente”, afirma Ichim. „Acolo insa unde clientul identifica pentru marcile pe care le reprezinta o audienta in ambele publicatii, facem si vanzari la pachet, dar in principal strategia este de a le promova ca proiecte independente cu target diferit.

 

Seful de vanzari de la Attica spune ca Playboy are un tarif lista (rate card) de 5000 EUR, in timp ce Maxim are 4.500 EUR, iar discountul poate sa ajunga de la 20% pe clienti directi pana la 40% in cazul unor agentii cu volum mare de publicitate.

 

„Avem si destui de multi clienti internationali, mai ales pe zona de fashion”, a conchis Iulian Ichim, spunand ca acestia au in multe cazuri 10% discount. Directorul de vanzari de la Attica spune ca Playboy a avut anul trecut in jur de 340 de pagini de publicitate, iar Maxim a avut in jur de 200 si ca obiectivele companiei sunt de a avea in 2008 un nuamr de pagini mai mare cu cel putin 10%. 
.

 


PUBLICITATE: