Credit: BRAT.
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao Paulo, Brazilia
adplayers.info
Arina Ureche, director general, BRAT Romania - asociatia ce reuneste jucatorii relevanti din media, marketing si comunicare, a fost aleasa membru in cadrul Consiliului Executiv al Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare - IFABC pentru urmatorii doi ani, cu ocazia celei de-a 28-a Adunari Generale care a avut loc la Sao Paulo, Brazilia. Cu o experienta de peste 20 de ani in media si de 18 ani este in echipa BRAT, Arina Ureche a pus bazele dezvoltarii unora dintre cele mai importante instrumente ale organizatiei.
Pedro Silva - CEO, IVC Brazilia, a fost reales Presedinte IFABC pentru urmatorii doi an, Hormuzd Masani - CEO, ABC India, a fost reales trezoriei, iar Tom Drouillard, CEO, AAM, U.S., a fost ales secretar. Pe langa Arina Ureche - BRAT Romania, in comitetul executiv IFABC si presedinti regionali au mai fost alesi pentru urmatorii doi ani: Iwona Szczesna - ABC Polonia, Simon Redlich - ABC UK, Josanne Ryan, AMAA Australia (Presedinte Regional, Asia-Pacific), Jean-Paul Dietsch, ACPM France (Presedinte Regional, Europa) si Manuel Sala - OJD Spania (Presedinte Regional, Iberoamerica.
BRAT, in Consiliul Executiv IFABC din 2016
Inca de la infiintarea sa in urma cu 20 de ani, BRAT a fost primit membru al Federatiei respectand principiile si standardele acesteia: structura tripartita, independenta, obiectivitate si transparenta in realizarea auditurilor.
Incepand din 2016, BRAT face parte din Consiliul Executiv al Federatiei, fiind implicat in eforturile acesteia de a aduce incredere si transparenta in procesele de tranzactionare a publicitatii, care sa aiba la baza date de incredere, auditate, privind produsele media, in beneficiul celor ce investesc in publicitate, dar si a societatii la nivel general.
28 de Birouri de Audit din intreaga lume
Adunarea Generala a IFABC reuneste membrii celor 28 de Birouri de Audit din intreaga lume. Subiectele principale de discutie din cadrul federatiei sunt legate de temele actuale de interes ale mass-media globala: necesitatea sigurantei investitiei in publicitatea digitala si asigurarea unui cadru transparent de verificare a respectarii rigorilor legate de “brand safety” sau vizibilitate a campaniilor publicitare online, responsabilitatea in publicitatea digitala outdoor si necesitatea standardizarii la nivel global a solutiilor utilizate in diverse piete.
Dezvoltarea tehnologiilor si a mediilor digitale creeaza abordari comune la nivel global, in ceea ce priveste nevoia de siguranta a investitiilor in publicitate, nevoia de solutii eficiente de masurare si verificare care sa ofere incredere in performantele media sau ale campaniilor publicitare. In acest context, cooperarea si participarea directa in organizatii precum IFABC devin indispensabile asociatiilor nationale si garanteaza abordari si solutii uniforme pentru problemele globale.
Biroul Roman de Audit Transmedia (www.brat.ro) este organizatia industriei de media si publicitate care are ca obiectiv stabilirea de metode si standarde comune privind modul de masurare al indicatorilor de performanta ai produselor media, fiind reperul industriei in tranzactionarea publicitatii
BRAT pune la dispozitia industriei de media si publicitate studii strategice si tactice necesare in realizarea strategiilor de media si comunicare si in achizitia de media. BRAT masoara transparent si obiectiv audienta mediului online (SATI), presei scrise (SNA si Auditul Tirajelor) si a panotajului (SAO), realizeaza studiul de consum si strategie media (FOCUS), si monitorizeaza investitiile in publicitate in 4 medii (MIP): online, presa scrisa, panotaj si radio.
IFABC, Federatia Internationala a Birourilor de Audit si Certificare (www.ifabc.org) este organizatia non-profit a Birourilor de Audit din intreaga lume, cu 28 de birouri in peste 36 de tari la nivel international. Membrii IFABC respecta principiile si standardele Federatiei privind realizarea corecta si transparenta a auditurilor. Obiectivul IFABC este de a colabora activ si sprijini constructiv activitatea organizatiilor membre. Federatia incurajeaza si faciliteaza schimbul de experienta si bune practici intre membrii sai, depunand eforturi sustinute pentru mentinerea standardelor de raportare si a principiilor pe care se bazeaza.
Mai mult in Media, Research, Cercetare