( AdPlayers.ro ) Ariel Lenor Touch si-a alaturat imaginea de “sportul alb”. Si nu oricum. Marca de la Procter&Gamble (P&G) a fost partenera a celui mai important eveniment de acest gen care s-a desfasurat in Romania. Brandul P&G a participat pentru prima data in calitate de sponsor al turneului BCR Open Romania, desfasurat la Arenele BNR in perioada 12 – 18 septembrie 2005.
Jucatorii din cadrul turneului au folosit prosoape imprimate cu logo-ul Ariel Lenor Touch iar noul produs de la P & G a fost impartit tuturor celor care au venit sa asiste in tribune la partide, alaturi cu mansete de tenis imprimate cu acelasi logo, Ariel Lenor Touch.

Thomas Muster si "albul impecabil"
Meciul demonstrativ din 17 septembrie, jucat in dublu de celebrii Ilie Nastase & Mansour Bahrami si Adrian Marcu & Florin Segarceanu a fost oferit de Ariel Lenor Touch. Spectatotii au avut sansa ca inainte de inceperea meciului, fiecare dintre cei patru asi ai tenisului sa le « « serveasca » in tribune cate un tricou Ariel Lenor Touch purtand semnaturile lui Ilie Nastase & Mansour Bahrami.
Procter & Gamble este o companie multinationala cu sediul central in Cincinnati, Ohio, USA, avand operatiuni in peste 140 de tari si comercializand peste 300 de marci printre care Always, Ariel, Blend a Med, Head &Shoulders, Londa, Mr. Proper, Pampers, Pantene, Tide, Wella. ( Iulian Toma )