Arctic Diffusion - eaza frigider european
Luni, 11 Iulie 2005
( AdPlayers.ro ) Gama Arctic “Diffusion” contine si frigiderele pe langa masina de spalat, aragaz si televizor lansate in iunie. Produsele urmeaza sa fie distribuite si in Franta, Germania, Spania, Polonia. Campania pentru gama “Diffusion” de la Arctic este semnata de Odyssey Communication, media este investita de Media Investment iar campania de PR merge pe relatiile publice ale agentiei Image Promotion. Arctic Diffusion - eaza frigider european

“Pentru anul 2005, Arctic si-a propus sa-si consolideze pozitia de lider pe piata de electrocasnice si sa intareasca convingerea consumatorilor ca produsele Arctic sunt marca romaneasca favorita de pe raftul cu produse electrocasnice si electronice” a declarat Ugur Kayali, Director General Arctic Romania. Arctic vrea sa devina cel mai mare producator de frigidere din Centrul si Estul Europei. Lansarea noii game este primul pas pe care Arctic l-a facut pentru a realiza acest lucru.

Arctic Diffusion - eaza frigider european

“Lansarea acestei game reprezinta un pas important pentru Arctic deoarece Diffusion este prima gama cu un design unitar, tehnologie superioara si preturi competitive” spun reprezentantii marcii.

Gama Diffusion include combina frigorifica tower combi Arctic cu o inaltime de 2 metri, masina de spalat Arctic cu 1400 de rotatii pe minut si sase kilograme incarcare, aragazul Arctic cu arzator dublu-inelar (wok burner) si televizorul Arctic picture-in-picture. “Produsele au o linie vizuala noua, cu muchii fatetate, finisaje de calitate superioara si caracteristici tehnice premium” declara cei de la Arctic.

Arctic Diffusion - eaza frigider european

“Arctic este una dintre cele mai cunoscute marci romanesti, are un brand awareness de 99%” afirma Monica Iavorschi, Director de Marketing si Vanzari. “Daca luam in considerare si standardele inalte de calitate pe care produsele Arctic le inglobeaza, obtinem o marca populara la un standard occidental. Este tot ce poate sa isi doresca o companie romaneasca: traditie si calitate” mai sustine executivul de marketing.

Avand o cifra de afaceri de 132 milioane de Euro in anul 2004 (o crestere cu 30% fata de anul precedent), Arctic isi dedica o parte a productiei catre export, cu piete de desfacere in: Franta, Germania, Spania, Polonia. Executivii nu au facut precizari in privinta campaniei de promovare din celelalte 4 tari europene in care se va derula.

Potrivit companiei, Arctic detine o cota de 30% pe piata de produse electrocasnice, cu 50% pe segmentul frigidere (urmatorul competitor detine 12% din piata), 18% pe segmentul masini de spalat rufe (locul 3 in piata) si 20% pe segmentul aragazuri (locul 2 in piata). Potrivit reprezentantilor sai, Arctic a investit in anul 2003-2004 un total de 17 milioane de Euro in tehnologie, produse si servicii, in sisteme moderne de management si nu in ultimul rand in resurse umane. Pentru anul 2005, investitiile s-au ridicat la suma totala de 10,5 milioane de Euro, fapt care a dus la cresterea capacitatii de productie de la 440 K (mii unitati) in 2003, la 900 K in 2005.

Arctic face parte din concernul Arēelik A.S. ce a devenit actionar majoritar al companiei in 2002 si dispune de o capacitate anuala de productie de 750.000 unitati. Pentru 2005 capacitatea de productie este planificata sa creasca pana la 900.000 unitati. Produsele Arctic sunt destinate atat pietei interne, cat si pietelor de export, principalele fiind: Marea Britanie, Franta, Spania si Germania.


PUBLICITATE: