Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017

Credit: Pro TV / PR

adplayers.info

Aproape 1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat in acest weekend la Vocea Romaniei de la Pro TV, program care a lasat in urma cu 3% cota de piata urmatorul clasat.

Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 7 puncte de rating si 19.8% share.

Conform reprezentantilor de comunicare ai programului, pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 1.3 milioane de telespectatori au urmarit competitia in care doar vocea conteaza, iar in minutul de maxima audienta de la 20:48, cea mai buna competitie a vocilor a reusit sa aduca in fata televizoarelor peste 2 milioane de romani.

Mai mult in Media, TV, Audiente


PUBLICITATE: