Aproape 1 din 4 romani au fost Pro Vocea Romaniei, cu 3% market share peste urmatorul clasat
Marti, 07 Noiembrie 2017
,
Credit: Pro TV / PR
Mai mult in Media, TV, Audiente
Credit: Pro TV / PR
adplayers.info
Aproape 1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat in acest weekend la Vocea Romaniei de la Pro TV, program care a lasat in urma cu 3% cota de piata urmatorul clasat.
Potrivit reprezentantilor de relatii publice Pro TV, a treia runda a Confruntarilor de la Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 22.8% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, fata de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obtinut 7 puncte de rating si 19.8% share.
Mai mult in Media, TV, Audiente
PUBLICITATE:
Alte articole din Media:
»
»
»
»
»
»
»
»
»
»
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: