AdPlayers: Cum comentati participarea la editia din acest an a agentiei de publicitate pe care o reprezentati?
Traian Panghe: In primul rand a fost prima participare a noastra la un festival de creatie international. Iar in general, prima data - statistic vorbind - e mai degraba asa si-asa decat senzational sau bine. Asa si cu noi: am sperat la cateva short list-uri dar n-a fost sa fie. Si tot dupa statistici, speram ca a doua oara va fi mult mai bine.
Altfel, e bine sa te stii judecat si evaluat de un creativ atat de tare cum este Farid; chiar daca spune "nu", macar stii ca o face dupa niste standarde si criterii absolut performante
AdPlayers: Cum apreciati numarul lucrarilor, participarea si nivelul "recoltei" de publicitate romanesti la Golden Drum (cantitativ si calitativ)?
Traian Panghe: Cantitativ vorbind, n-are relevanta; sau are, da' una negativa: era mai relevant daca agentiile romanesti inscriau atatea lucrari cate premii au luat, sau pe-aproape;
calitativ vorbind, cred ca in acest an au fost cele mai multe lucrari romanesti bune; nu vorbesc numai de nominalizari - care-s bune by default - dar si de "refuzatele" au avut un nivel bun; nu vorbesc neaparat de ale noastre ci de mai toate celelalte romanesti neintrate in short list;
AdPlayers: Cum apreciati evolutia, desfasurarea, aprecierea lucrarilor si numarul premiilor acordate la editia din acest an, fata de anii precedenti?
Traian Panghe: Nu am numarat cate premii au fost; dar se pare ca juriul luI Farid a fost mai dur decat anii trecuti; ceea ce e de bine, cum am spus si mai sus; merita sa fii jurizat exigent, ca sa stii pe unde te afli;
Altfel, organizarea si desfasurarea au fost la nivel europen, seminariile si conferintele au fost foarte interesante; cel putin noi, care am venit la Portoroz si pentru a invata, am avut ce.
Nota: Traian Panghe este Creative Director, Imager. Agentia de publicitate a participat la editia din acest an a festivalului de publicitate cu 7 lucrari din care 2 TV si 5 print-uri.
( Iulian Toma )