Alexandras Cesnavicius, CEO, PRO TV SA.
foto: Pro TV
adplayers. Iulian Toma
“Ordonanta de urgenta nu a afectat publicitatea atrasa de Pro TV, aceasta fiind in linie cu audienta inregistrata. Suntem insa preocupati de legislatia in care se desfasoara operatiunile noastre” a declarat pentru adplayers Alexandras Cesnavicius (foto), CEO-ul PRO TV SA, detinuta de CME in Romania, intrebat de adplayers cum a afectat Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr 25 privind achizitia spatiului media TV incasarile din publicitate ale posturilor controlate de CME
Raspunsul a venit la raspunsul adplayers lansat in conferinta de lansare a noii grile de programe de toamna PRO TV, care a avut loc in prezenta presei de media si comunicare luni, 25 august 23014. In cadrul unui eveniment organizat la Studiorile de la Buftea in prezenta vedetelor postului de televiziune, numarul unu al afacerilor CME in Romania a prezentat grila de programe a postului de televiziune, incepand cu luna septembrie.
Intrebat ce market share din piata de media tv detin statiile CME, Cesnavicius nu a vrut sa ofere detalii privind cotele de piata detinute de posturild e televiziune. Prezentarea grilei de toamna 2014 in fata agentiilor de media si publicitate urmeaza sa aiba loc in cursul lunii septembrie.
Intr-o piata de media romaneasca aproximata de adplayers la 280-300 Milioane EUR, specialistii de media estimeaza ca televiziunea detine intre 180-200 Milioane de euro din totalul bugetelor de media, iar posturile detinute de Pro TV SA atrag aproximativ 80-90 Milioane de euro (45-50%). Posturile din trustul Intact sunt creditate cu 25% din cota de piata, restul de 25-30% fiind impartit intre celelalte statii TV.
Mai mult despre grila protv in Grile de Programe
Mai mult in TV