adplayers. Iulian Toma
„Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei „minuni” afirmaAdrian Moraru, director general adjunct al Institutului de Politici Publice, organizatie care face eforturi pentru implicarea tuturor partilor in intrarea in legalitate a publicitatii stradale conforma legii 185/2013 intrrare in vigoare in luna noiembrie a anului trecut.
„Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava” subliniaza Adrian Moraru.
Constructie "temporara" gigantica in Piata Victoriei. 3 mesh-uri pe prisma cu latura 40m si inaltime 10m
Adrian Moraru, IPP, pentru adplayers
„Incalcarea legislatiei este evidenta in cazul acestei „minuni”. Ii spun minune pentru ca imi este greu sa o incadrez la proiect special, sau alta denumire. Spatiul public ocupat intr-o zona de a aglomeratie maxima este si el de mentionat. Siguranta acestei constructii este si ea indoielnica, aspectul si subiectul in Piata Victoriei sunt si ele sublime. Sigur ca, pe aceasta logica, putem sa ridicam o structura la fel de inalta ca Guvernul Romaniei si sa agatam pe ea 20-30 de reclame echivalente unor billboarduri.
Legea 185 2013 desi destul de succinta are mai multe prevederi ce fac aceasta "minune" sa fie ilegala. Nu e de mirare ca aceasta autorizatie reprezinta un ultim tun dat de administratia primarului interimar Sava. Facem inca un apel la industrie sa dovedeasca rezonabilitate chiar daca Primaria dovedeste ca e un sat fara caini. In final vreau sa le atrag atentia ca viata linistita si micile intelegeri pot parea benigne dar ca la fel de linistit era si Condrea ca afacerile sale si increngaturile corupte nu urmeaza sa fie deranjate de structurile anticoruptie.
Fac si un apel catre angajatii onesti din industrie sa demaste modul cum sunt "convinsi" cei din primarii sa aprobe fara obiectii astfel de enormitati. Amintim ca Primaria Generala trebuia sa adopte de ani buni regulamentul de publicitate si ca numai interese financiare fac ca noul regulament sa nu fie adoptat nici pana astazi"
Mai mult in OOH, Legislatie,