AdEvolution & Beyond Media Group inregistreaza mai mult de 3 MilIioane EUR la jumatatea anului in curs, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Val Voicu CEO la AdEvolution si unul dintre partenerii Beyond Media. Cele doua companii au parteneri comuni care detin insa procente diferite in cele doua entitati.
Potrivit executivului, atat AdEvolution cat si Beyond se ocupa de zone complementare de clienti de publicitate online, pentru un numar de aproape 300 de site-uri ( 278 ). Mai precis, Adevolution adminstreaza advertising online pe 118 de site-uri din retea, iar Beyond Media administreaza publicitate pe alte 160 de site-uri, vandute atat in regim de publicitate CPM cat si CPC, ultima dintre ele fiind de curand reglementata de IAB doar in format text.
Tinteste prima pozitie
„Tintim pozitia numarul 1 in clasamentul grupurilor de companii care administreaza publicitate online in acest an”, a spus Val Voicu pentru AdPlayers. „Multi vorbesc despre clasamente, insa nu multa lume a remarcat si ca, la o cifra de afaceri de peste 3 Milioane EUR care i-a inregistrat anul trecut, AdEvolution & Beyond Group s-a clasat pe locul 2, la doar 100.000 EUR diferenta de primul clasat care a avut 3,1 Mil. EUR”, a mai precizat executivuloficialul grupului.
Conform informatiilor furnizate de Val Voicu, AdEvolution a inregistrat in 2009 afaceri de 1,1 mil. euro, in scadere cu 38% fata de nivelul de 1,7 mil. euro, cat a avut in 2008, iar rezultatul financiar a avut o pierdiere de 55.000 euro in 2009, in scadere de aproximativ trei ori, de la 190.000 euro pe 2008. Activand in parteneriat cu AdEvolution, furnizor de servicii de publicitate online Beyond Media a realizat afaceri de aproape 1,9 milioane de euro, cu pierderi de circa 140.000 euro.
Potrivit datelor de la Registrul Comertului Ad.Evolution SRL are ca parteneri compania de origine germana Ballroom Gmbh cu 51%, si Val Voicu cu 49%, in timp ce Beyond Media SRL ii are pe aceeasi Ballroom Gmbh cu 51%, la care se adauga firma britanica Dellfort ltd cu 24,9% si Mihnea Mocanu cu 24,1%.
2010, incotro?
Pe prima jumatate a anului in curs, Val Voicu spune ca piata de publicitate online a fost in crestere, ajungand la un volum aproximativ 8-10 Mil. EUR, si crede ca va incheia anul 2010 cuun total de 18-20 mil EUR. Referitor la raportul intre CPM si CPC, Voicu este de parere ca, publicitatea Cost per Click este de aproximativ 20% in totalul cheltuielilor de publicitate.
In viziunea oficialului, investitiile atrase de search advertising care se adauga acestor estimari de publicitate online, reprezinta volume interesante, dar nu poate depasi mai mult de 1,5 – 2 Mil. EUR.
Mai mult in Internet