(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia Leo Burnett a dat startul blogului. Intitulat 360 Digest, acesta este destinat clientilor Leo Burnett group si publicului pasionat de domeniul comunicarii. Oficialii Leo Burnett au afirmat pentru AdPlayers ca blogul va fi actualizat zilnic si ca clientii agentiei primesc saptamanal cel mai recente subiectele discutate.
Potrivit reprezentantilor agentiei, noul instrument de comunicare este dedicat promovarii, explicarii si exemplificarii abordarii de tip 360 de grade, unul dintre cele mai importante curente ale marketing-ului modern.
"Blogul isi propune in special sa prezinte lucrari si campanii care depasesc clasicele 30 de secunde si sa educe astfel inspre cultura 360 grade”, explica Raluca Borascu, Strategic Planner Leo Burnett. „Vrem sa atragem atentia asupra cazurilor interesante de exploatare a mediilor neconventionale care tind sa devina din ce in ce mai utilizate de branduri pentru a-si putea atinge consumatorii.
Raluca Borascu este de parere ca, prin aceste medii, “mesajul ajunge la consumatori in momentele relevante pentru ei, cand sunt cei mai receptivi la mesajul brand-urilor, si nu in momentele fabricate (cum sunt pauzele publicitare, clasicele panouri stradale etc.) cand interesul pentru mesajul comercial poate fi mult mai scazut".
Blogul reprezinta si o initiativa in vederea stimularii fluxului de informatii din perimetrul industriei de advertising. Razvan Matasel, Deputy Managing Director si Head Of Planning al agentiei Leo Burnett spune ca “Secretomania excesiva existenta in industria noastra este cu siguranta una dintre piedicile care stau in calea dezvoltarii acesteia”.
Blogul fi accesat la www.leoburnett.ro/360/posts.php .