ARMA va masura audientele TV pe toate fetele
Duminca, 27 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Asociatia Romana pentru Masurarea Audientelor organizeaza marti, 29 mai 2007 (maine), primul Seminar International ARMA dedicat tendintelor actuale in masurarea audientelor si utlizarii datelor de audienta in practica industriei de media si publicitate. Evenimentul va avea loc la Crowne Plaza, incepand cu ora 9.30.

Seminarul International ARMA se adreseaza specialistilor in media si in principal celor care se ocupa cu producerea si utilizarea de date de audienta in institute de cercetare, agentii de publicitate/media, statii de televiziune si clienti de publicitate, declara recent, pentru AdPlayers, Mihail Vartosu (foto) - Strategic Advisor la Grey Global Group Balkans si Membru al Consiliului ARMA.

Potrivit oficialului ARMA, printre expunerile din prima parte a  seminarului se vor numara: "Dezvoltarea sistemelor de masurare a audientelor TV in Romania", sustinuta de Nicu Laita - Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA, "Progrese in tehnologia de masurare multimedia in Italia", de Alessio Fattore - Starcom Italia, "Noi perspective in sistemele de masurare a audientelor" prezentata de Dr. Rudolf Bretschneider, GfK Austria.

In a doua parte a evenimentului participantii vor fi pusi la curent cu Sistemele de masurare a audientelor – baza pentru cercetarea si planificarea de media, expunere prezentata de Dr. Bernhard Engel, ZDF Germania. Prezentarea "Eficienta publicitatii pe termen lung si pe termen scurt – TBD – advertiser"  si o sesiune de intrebari si raspunsuri vor incheia Seminarul Interantional ARMA.

La seminar sunt invitati toti membrii ARMA (agentii de publicitate/media, statii de televiziune, clienti de publicitate), reprezentanti ai autoritatilor (CNA, Ministerul Culturii, Comisiile parlamentare), reprezentanti ai institutelor de cercetare (AGB Nielsen, TNS Taylor Nelson, GfK), precum si reprezentanti ai mass media.

AdPlayersFile

ASOCIATIA ROMANA PENTRU MASURAREA AUDIENTELOR

PROGRAMUL SEMINARUL INTERNATIONAL ARMA

29 mai 2007, Crowne Plaza Hotel

9.30 – Inregistrarea participantilor

10.00 – Deschiderea lucrarilor Seminarului

10.00 – Cuvant introductiv – Presedintele ARMA

10.10 – Cuvant introductiv – Presedintele CNA

10.20 – Dezvoltarea sistemelor de masurare a audientelor TV in Romania – Nicu Laita, Presedintele Comitetului Tehnic al ARMA

10.50 – Progrese in tehnologia de masurare multimedia in Italia – Alessio Fattore, Starcom Italia

11.20 – Pauza

11.40 – Noi perspective in sistemele de masurare a audientelor – Dr. Rudolf Bretschneider, GfK Austria

12.10 – Intrebari si raspunsuri

12.40 – Pranz

13.20 – Sistemele de masurare a audientelor – baza pentru cercetarea si planificarea de media – Dr. Bernhard Engel, ZDF Germania

13.50 – Eficienta publicitatii pe termen lung si pe termen scurt – TBD - advertiser

14.20 – Intrebari si raspunsuri

14.50 – Cuvint de incheiere – Presedintele ARMA

14.55 - Cuvint de incheiere – Presedintele CNA

15.00 – Conferinta de presa cu invitatii din strainatate


PUBLICITATE: