ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia
Marti, 05 Aprilie 2016


Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.

adplayers. Iulian Toma

ARBOmedia si-a prezentat strategia 2016-2017 la Conferintele Partenerilor ARBOmedia. Seria de evenimente a avut loc in perioada 1-3 aprilie, la Poiana Brasov, unde regia de vanzari a reunit reprezentanti ai canalelor media din cadrul diviziilor de presa scrisa si radio.

Prezenta pe piata de publicitate din Romania inca din 1995, potrivit companiei, ARBOmedia este regia de publicitate cu cea mai vasta retea de media locala din Romania, reprezentand in regim exclusiv 48 de publicatii locale, peste 80 de radiouri locale si regionale, 44 de televiziuni locale si regionale, 29 de vehicule media de limba maghiara si peste 600 de panouri OOH.

Pe langa acestea, casa de vanzari mai reprezinta pe piata de media peste 80 de site-uri romanesti din diverse categorii: stiri, stiri locale, business, lifestyle, hobby si alte tipuri de continut cautat de publicul din Romania. 

“La Conferinta Partenerilor ARBOmedia  dedicata presei locale au participat reprezentanti a peste 30 de publicatii, majoritatea lideri de piata in zonele in care sunt distribuite” a declarat pentru adplayers Alin Alecu managing partner ARBOmedia. “Printre acestea se numara: Gazeta de Sud, Ziarul de Iasi, Viata Libera Galati, Obiectiv Vocea Brailei, Tribuna Sibiu, Renasterea Banateana, Monitorul de Cluj. Aceste publicatii au in continuare un tiraj important, in multe dintre cazuri acesta depasind tirajul publicatiilor nationale”, a mai spus oficialul regiei de vanzari.

Potrivit executivului, similar evenimentului dedicat presei locale, la Conferinta dedicata radiourilor au fost prezente principalele radiouri locale si regionale independente, neafiliate retelelor nationale, precum: Sky FM si Doina FM Constanta, Radio Sud Craiova, Radio Transilvania, Viva FM Suceava, Impact FM Iasi, BIG FM Deva.

La seria de intalniri organizata de ARBOmedia participantii au analizat evolutiile pietei de publicitate si media din anul 2015 si au fost prezentate provocarile cu care se vor confrunta actorii pietei locale si regionale pe termen scurt si mediu. 

In cadrul seriei de evenimente, au mai fost discutate strategiile de crestere a audientei si a vanzarilor inclusiv prin utilizarea noilor tehnologii online.

“In ciuda amenintarilor noilor abordari din domeniu, media locala ramane un pilon de stabilitate, cu o audienta stabila, beneficiind de o incredere crescuta a publicului si de un interes constant datorat apropierii de comunitatile locale” este de parere Alecu.

In continutul evenimentelor, potrivit managerului regiei, ARBOmedia si-a prezentat strategia pentru anii 2016 si 2017 care include, printre altele, dezvoltarea proiectelor existente prin atragerea de noi parteneri atat din mediul offline cat si din mediul online, implementarea de noi tehnologii care includ formate inovative si proiecte speciale, oferirea unor servicii complexe si de calitate atat catre parteneri cat si catre clientii si agentiile de publicitate.
 

Mai mult despre ARBOmedia

Mai mult in Regii media


PUBLICITATE: