Conform datelor furnizate, grupul de posturi de radio se situeaza pe primul loc la cota de piata in publicul 18-49 urban, segment in care stapaneste 23,1% market share, urmat de Intact si Lagardere Group cu cote de piata de 14,6% respectiv 12,5%.
adplayers. Iulian Toma
Kiss FM, Rock Fm si Magic Fm inregistreaza peste 3,2 Milioane de ascultatori zilnic in publicul national, peste 11 ani, la distanta de Intact 1,9 mln ascultatori si Lagardere Group cu 1,8 Milioane ascultatori, potrivit unei comunicari AG Radio Holding, remise adplayers.
Informarea prelucrata de AG Radio Holding citeaza date de audienta din valul de primavara al Studiului de Audienta Radio, realizat in perioada 9 ianuarie – 23 aprilie de catre IMAS Marketing si Sondaje si Mercury Research.
Conform datelor furnizate, grupul de posturi de radio se situeaza pe primul loc la cota de piata in publicul 18-49 urban, segment in care stapaneste 23,1% market share, urmat de Intact si Lagardere Group cu cote de piata de 14,6% respectiv 12,5%.
Nici la audienta zilnica in publicul peste 11 ani din Bucuresti nu stau rau statiile de radio din cadrul AG Radio Holding. In acest public, cele trei posturi totalizeaza peste 415.000 de ascultatori in timp ce,in publicul National tot peste 11 ani, Kiss FM inregistreaza si el peste 2,3 mln ascultatori.
Studiul de Audienta Radio (SAR) este realizat la nivel national, urban si in municipiul Bucuresti pe un esantion de 10,127 persoane cu o eroare de +/- 1%. In mediul urban au fost realizate un numar de 7.400 de interviuri, iar la nivel rural s-au realizat 2,727 de interviuri cu eroare maxima de esantionare de +/-1,9%. In Bucuresti, SAR a realizat 1.800 de interviuri cu o eroare maxima de esantionare de +/- 2,3%.
Mai mult in Media, Radio, Audiente