(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Peste o treime dintre repondentii unui studiu desfasurat in salile de fitness (33,9%) prefera plasma displayurile ca mijloc de prezentare al materialelor publicitare, in timp ce peste jumatate dintre intervievati (54,7%) prefera atat plasma displayurile cat si panourile publicitare ca modalitate de prezentare a reclamelor, spun reprezentantii Indoor Media, companie a trustului MediaPro.
Compania citeaza rezultatele unui studiu de cercetare cantitativa realizat de ISRA Center Marketing Research pe salile de fitness din care a rezultat ca oamenii expusi unor astfel de reclame sunt activi, dinamici, educati, preocupati de conditia lor, cu venituri medii si mari.
Pentru ca o sedinta de fitness dureaza ~ 90 min, reprezentantii Indoor Media sustin ca rata de retinere a mesajului este foarte mare, datorita timpului de expunere mare. Prin urmare, am putea spune, fara sa gresim prea mult, ca fitness-ul vinde 90 de minute de minute de publicitate.
Ca pozitionare, sala de fitness a fost mentionata pe locul 1 de aproximativ jumatate dintre respondenti (44,2%) ca fiind locul perfect de pozitionare a materialelor publicitare, pe locul doi aflandu-se vestiarele.
Sala de fitness, mai spun ei, mai reprezinta un mediu propice pentru diverse proiecte speciale (sampling, distributie pliante; branding oglinzi, echipamente sportive sau aparate de exercitii) care ofera un plus de valoare campaniei desfasurate prin panotaj sau spot broadcasting.