75 de sali de fitness in portofoliul Indoor Media
Vineri, 08 Februarie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Indoor Media si-a extins portofoliul cu centrul de fitness si wellness LarKoti, din Bucuresti. Compania de indoor advertising din trustul MediaPro isi extinde astfel reteua de locatii din care fac parte 75 de sali de fitness premium si high class, care, potrivit companiei, asigura o acoperire de 85% in Bucuresti.

 

Potrivit reprezentantilor Indoor Media, pe o suprafata de 3.500 mp, LarKoti este cel mai mare centru fitness si wellness cu activitati inedite si peste 50 programe de fitness. Indoor Media foloseste ca mijloace de expunere in interiorul acestui centru atat panouri publicitare cat si plasma displayuri de mari dimensiuni – 127 cm diagonala, amplasate in locuri cu maxima vizibilitate.

 

Indoor Media este prezenta pe piata romaneasca de indoor advertising din august 2004 si activeaza in Bucuresti mai multe medii - sali de fitness premium, mediul universitar (camine si corpuri de invatamant) si cinematografe. Incepand cu luna decembrie 2007 compania a intrat pe un nou mediu - ofera panotaj in 35 dintre liceele bucurestene, extinzandu-si astfel numarul de locatii din portofoliu.

 


PUBLICITATE: