adplayers. info
Pro TV a obtinut, in anul 2016, cea mai mare cifra pentru media de cota de piata in prime time din ultimii ani 14 ani si a avut un program care a obtinut cea mai mare cota de piata din istoria masuratorii moderne a audientelor, anunta responsabilii de comunicare ai postului.
Potrivit reprezentantilor Pro TV, alegerea constanta a romanilor pentru productiile, divertismentul, stirile, serialele si filmele difuzate au pozitionat, din nou, Pro TV ca liderul televiziunilor din Romania pe toate categoriile de public in perioada ianuarie-decembrie, atat pe parcursul intregii zile, cat si in prime time!
“Pentru Pro TV, 2016 a reprezentat un an in care am inregistrat performante remarcabile la nivelul cifrelor de audienta inregistrate. Am scris un nou capitol in piata media din Romania! Analizam fiecare oportunitate si tinem cont de opinia telespectatorilor nostri, astfel incat sa le putem oferi continutul pe care si-l doresc atat on-screen, cat si online.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO Pro TV.
71% Cota de piata. Record Prime Time TV.
Conform analizei facute de Anul care tocmai a trecut a adus pentru Pro TV un record pentru ultimii 14 ani, in ceea ce priveste cota de piata in prime time la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 ani. In 2016, Pro TV a inregistrat o medie de 25.0% cota de piata, cea mai mare obtinuta din anul 2002 si pana in prezent, .
Conforma analizei Pro TV, tot in 2016 postul a stabilit un record pentru piata TV locala cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016 - cel mai mare share pe publicul comercial al unui program in prime time din istoria masuratorii moderne a audientelor: 71.0% cota de piata!
Lider de audienta atat in prime time, cat si la nivelul intregii zile pe toate categoriile de public
Potrvit Pro TV, in perioada ianuarie - decembrie 2016, postul de televiziune a fost lider de audienta atat in prime time, cat si la nivelul intregii zile pe toate categoriile de public. In prime time, liderul televiziunilor din Romania a inregistrat o audienta medie de 8.9 puncte de rating si 25.0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, care a obtinut 5.6 puncte de rating si 15.9% share la nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18-49 ani.
La nivelul intregii zile, Pro TV a obtinut o medie de 3.7 puncte de rating si 20.6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund a inregistrat 2.8 puncte de rating si 15.7% cota de piata.
Grupul TV - lider de audienta la nivelul tuturor categoriilor de public
Romanii au preferat sa urmareasca programele din grila si la nivelul intregului grup Pro TV (Pro TV, Pro TV International, Acasa, Acasa GOLD, Pro Cinema, MTV Romania, Sport.ro). Grupul Pro TV a fost lider de audienta la nivelul tuturor categoriilor de public, inregistrand in 2016, pe segmentul intregii zile, o medie de 4.5 puncte de rating si 25.1% share, in timp ce locul al doilea a obtinut 3.8 puncte de rating si 21.3% share. In prime time, grupul Pro TV a inregistrat 10.3 puncte de rating si 29.1% share, comparativ cu grupul media situat pe locul al doilea, care a obtinut 7.4 puncte de rating si 21.0% share.
Primele trei productii in topul emisiunilor de divertisment
In topul emisiunilor de divertisment oferite de televiziunile din Romania in prime time, primele trei sunt productii Pro TV. Continutul de calitate, talentul, emotiile si pasiunea au fost elementele cheie ale show-urilor care au tinut romanii in fata televizoarelor, urmarind divertismentul de top oferit de Pro TV.
Audiente Emisiuni Divertisment
Romanii au talent reprezinta un angajament al Pro TV de a descoperi si de le a prezenta tuturor romanilor cei mai talentati concurenti. In ultimul sezon, telespectatorii au fost cuceriti de incredibila voce a Laurei Bretan. In plus, dupa ce a avut o experienta de neuitat la emisiunea din Romania, Laura a cucerit si inimile americanilor, ajungand pana in finala show-ului America’s Got Talent.
Emisiunea Romanii au talent a asigurat pentru Pro TV 100% leadership pe toate categoriile de public in intervalul de difuzare, obtinand pe segmentul publicului comercial o audienta medie de 16.8 puncte de rating si 43.4% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul doi in acelasi interval, care a inregistrat cifre de aproximativ 4 ori mai mici: 3.9 puncte de rating si 10.2% share.
Emisiunea Visuri la cheie aduce o schimbare tangibila in bine in vietile oamenilor! In primele trei sezoane, 25 de familii au beneficiat de locuinte complet mobilate si utilate si, astfel, au putut sa inceapa o noua etapa in vietile lor.
In 2016, show-ul a inregistrat un record, cu cea mai urmarita emisiune de la lansarea show-ului la Pro TV: 13.0 puncte de rating si 34.2% share la nivelul publicului comercial! Pe intervalul de difuzare a emisiunii care crede in oameni, Pro TV a obtinut 100% leadership, cu o medie de 12.4 puncte de rating si 30.6% share la nivelul publicului comercial, in timp ce postul TV de pe locul doi a inregistrat cifre de aproximativ doua ori mai mici, 6.3 puncte de rating si 15.7% share.
Pentru a cincea oara consecutiv, Vocea Romaniei a demonstrat ca show-ul care aduce cele mai bune voci din Romania in fata celor mai buni antrenori vocali a obtinut 100% leadership, inregistrand o audienta medie de 10.5 puncte de rating si 28.1% share, spre deosebire de locul al doilea, care a obtinut 7.0 puncte de rating si 18.9% cota de piata.
Știrile Pro TV si in 2016
Audiente Stiri Pro TV
La nivelul tuturor categoriilor de public in prime time, Știrile Pro TV de la ora 19:00 au condus detasat topul preferintelor romanilor, in jurnalul care cuprinde cele mai importante stiri ale zilei, urmate indeaproape de vreme si sport.
96 din top 100 Filme in 2016,
In top 100 de productii difuzate in anul 2016, 96 sunt filme difuzate de Pro TV! Indiferent de genul filmului difuzat, actiune, aventura, drama, comedie sau science-fiction, romanii au ales, de fiecare data, sa urmareasca filmele difuzate de Pro TV!
La nivelul publicului comercial, topul celor mai urmarite cinci filme difuzate in Romania este urmatorul, toate fiind filme difuzate de Pro TV:
1. Singur acasa 2: Pierdut in New York (17.12.2016): 16 puncte de rating si 39.5% share
2. Singur acasa 1 (10.12.2016): 14.2 puncte de rating si 37.2% share
3. Curierul 2 (27.03.2016): 13.9 puncte de rating si 29.8% share
4. Singur acasa 3 (24.12.2016): 13.1 puncte de rating si 38.0% share
5. Red – Greu de pensionat (15.05.2016): 13.0 puncte de rating si 28.4% share
Serialele romanesti de la Pro TV, in topul preferintelor!
Comedia autentic romaneasca a tinut toti romanii in fata televizoarelor. Hazul de necaz, comicul de situatie, scenariile bine scrise si personajele memorabile au facut ca productiile locale marca Pro TV sa fie cele mai urmarite seriale difuzate in Romania in anul 2016!
Las Fierbinti si Atletico Textila au fost cele doua seriale care au condus top cinci seriale urmarite de publicul din tara in anul care tocmai s-a incheiat. Lansarea de succes a serialului Atletico Textila si continutul fiecarui episod au pozitionat aceasta productie chiar langa Las Fierbinti, cel mai iubit serial romanesc. La nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18-49 ani, in prime time, clasamentul a fost urmatorul:
71% Cota de Piata - Record Fotbal Pro TV!
In 2016, Pro TV a adus fotbalul adevarat in casele din intreaga tara. Pentru prima oara in istoria pietei media din Romania, un post comercial de televiziune a difuzat o competitie de anvergura UEFA EURO 2016TM! Top cinci meciuri difuzate in 2016 pe toate canalele TV din Romania, la nivelul publicului comercial, au fost difuzate de Pro TV:
Audiente Fotbal
1. UEFA EURO 2016TM – Franta-Romania: 29.2 puncte de rating si 71.0% share
2. UEFA EURO 2016TM – Romania-Albania: 25.4 puncte de rating si 63.2% share
3. UEFA EURO 2016TM – Romania-Elvetia: 22.7 puncte de rating si 67.3% share
4. UEFA EURO 2016TM – Portugalia-Franta: 22.3 puncte de rating si 61.5% share
5. UEFA EURO 2016TM – Germania-Franta: 20.2 puncte de rating si 56.5% share
Pro TV, online – 10 Milioane vizualizari video
Pro TV le ofera tuturor romanilor, zi de zi, cele mai importante informatii in timp real, pe care acestia le pot accesa online, fie pe website-uri sau pe paginile de pe retelele de socializare. Milioane de romani se informeaza online, cu ajutorul continutului oferit de Pro TV. In fiecare luna, Pro TV inregistreaza aproximativ 10 milioane de vizualizari video, singura platforma care depaseste Pro TV din punct de vedere al livrarii de continut video fiind YouTube!
Grupul de website-uri Pro TV, printre care se numara protv.ro si stirileprotv.ro, a fost numarul unul pe piata online in fiecare luna a anului 2016, cu o medie lunara de 15 milioane vizitatori unici. Știrile Pro TV sunt lider de categorie si in mediul online, cu stirileprotv.ro, inregistrand in fiecare luna aproximativ 8 milioane de vizitatori unici. Noul sport national este si online, sport.ro fiind numarul 1 in categorie in fiecare luna, cu o medie de 2.6 milioane de vizitatori unici.
In anul 2016, Pro TV a lansat doua aplicatii mobile, disponibile pentru utilizatorii sistemelor Android si iOs: aplicatia Știrile Pro TV si aplicatia Sport.ro. Aplicatia Știrile Pro TV a fost lansata in luna iunie si are peste 230.000 de descarcari, cu peste 40.000 de utilizatori activi in fiecare saptamana. Iubitorii de sport pot beneficia de aplicatia Sport.ro incepand cu luna decembrie, care a avut 35.000 de descarcari pana in prezent si aproximativ 10.000 de utilizatori activi saptamanal.