( AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Realitatea Tv a fost preferata alegerilor la Cluj, dupa cum reiese dintr-un sondaj local Metro Media Transilvania citat de regia Media Mall, reprezentantul de vanzari de publicitate pentru statiile locale Realitatea TV.
Dintr-un esantion de 700 de subiecti, potrivit studiului, 60% dintre cei chestionati au urmarit in ziua de 1 iunie rezultatele sondajelor de opinie si discutiile electorale la TV. Dintre cei care au urmarit alegerile la TV, conform datelor citate, 64% au urmarit rezultatele alegerilor la Realitatea TV, urmata de Pro TV cu 41% si Antena 1 cu 35%.
Rezultatele sondajului Metro Media Transilvania citat de Media Mall mai indica faptul ca Realitatea TV este leader detasat (45%) ca statie cu cel mai mare interval de timp urmarit, de 3 ori mai mult decat Pro TVsau Antena 1 ceea ce, potrivit reprezentantilor regiei de vanzari, indica un factor de credibilitate ridicat a emisiunilor statiei Realitatea TV printre telespectatori.
Si la nivelul statiilor locale urmarite, conform datelor citate din sondajul Metro media Transilvania, 38% dintre cei chestionati au ales Realitatea Cluj Napoca, restul statiilor locale acumuland valori cuprinse intre 7-0.1%
Din punctul de vedere al timpului consumat pe statiile locale, 55% dintre cei chestionati au vizionat intre 2-3 buletine de stiri pe Realitatea Cluj Napoca, iar peste 50% dintre cei chestionati urmaresc Realitatea TV Cluj intre 11-30 minute pe zi.
.
.
.
.