50.000- 60.000 EUR in Esquire "Big Black Book"
Vineri, 05 Noiembrie 2010


(AdPlayers, Iulian Toma)

Esquire „The Big Black Book” a strans 50.000- 60.000 EUR de pe piata de media, potrivit unor surse AdPlayers apropiate publicatiei.

Extensia de brand Esquire de la Sanoma Hearst Romania a atras 20 de advertiseri si este tiparita in 10.000 de exemplare, care vor avea expunere la vanzare o perioada de 6 luni. Cu un pret de coperta de 29,90 lei, publicatia a fost tiparita in 148 pagini (144 + 4), in format de lux.

„Piata a raspuns peste asteptari, confirmand valoarea proiectului pe care l-am initiat in urma cu nici 4 luni. Practic produsul a fost la vanzare in agentiile de publicitate si de media in jur de 6 saptamani”, a afirmat pentru AdPlayers. Alex Dona, Sales Director la Sanoma Hearst. „Esquire „Big Black Book” continua seria proiectelor noi dezvoltate de Sanoma Hearst romania in 2010 in ciuda vicisitudinilor prin care trece piata de media in acest an. 

"Ne-am bucurat ca piata de media a avut un raspuns asa rapid, si ca au avut incredere intr-un produs nou, care a fost promovat foarte scurt timp in vanzarile de publicitate", a mai adaugat Alina Barsan (foto), Sales Manager la Esquire. "Cred ca "The Big Black Book" arata cat de mult completeaza o extensie de brand publicatia de la care porneste"

Cu aproape 30 de pagini de reclama si o coperta Galt (Logines), printre clientii si marcile care si-au facut aparitia in extensia de brand Esquire se numara Mercedes, Everet (Dolce & Gabbana), Samsung, Opel (Insignia), Victoria Men, Porsche Romania (Audi), Bvlgari, Hugo Boss, RBS, B&B Collection (Doxa), Emporio Armani si un proiect special pe 4 pagini de la Cristalex. „Big Black Book” contine si o pagina de reclama iesita din tipare pentru marca Guess, unde haina care imbraca personajul din reclama scoate in evidenta o textura a materialului.

„ „Big Black Book” este o extensie internationala a revistei Esquire, un adevarat manual de stil care insumeaza cele mai bune, mai valoaroase si mai durabile lucruri din lume, de la ceasuri, la vacante si calatorii, parfumuri sau masini”, a afirmat pentru AdPlayers Radu Coman (foto), Editor in Chief al Esquire.

„Revista nu te va invata cum sa iti cheltuiesti banii ci iti arata cum sa nu ii irosesti. BBB este despre produse exceptionale, investitii facute cu cap, despre calitate si discernamant”.

Pe langa Els Loesberg, CEO-ul Sanoma Hearst Romania, publicatia a avut printre invitatii lansarii oficiale vedete, oameni de media si investitori in comunicare. Printre ei, Amalia Nastase (foto), Bogdan Prajisteanu (MEC), Adrian Dura (ADDV), Dan Barbulescu (Cocor Store, Cocor Channel), Alessandro Amato (Chronotime), Gabriele Lenger (Oficiul National de turism al Austriei).

Potrivit sefului de vanzari de la, „Sanoma Hearst a crescut in 2010 organic – prin proiectele Big Black Book, Bazaar Collections, Miresici - cat si prin achizitii – Auto Motor si Sport”. 

Pentru cei care vor sa rasfoiasca publicatia in mediul online, cateva pagini sunt disponibile pe Esquire "The Black Book":

Mai mult in Media, Presa Scrisa


PUBLICITATE: