Piata de media din Romania va fi in crestere cu 1,9% in 2014, potrivit estimarilor retelei de media Zenith.
„Suntem la inceputul unui an care nu pare mai previzibil decat anterioarele. Forecasturile noastre insa sunt optimiste: speram intr-o crestere de 1.9% in 2014; un procent modest, dar o schimbare importanta a evolutiei investitiilor, cu atat mai mult cu cat 2013 incheie o serie de 5 ani de continua scadere a investitiilor media” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai agentiei din Romania.
Potrivit specialistilor de media, TV-ul si online-ul vor contribui major la cresterea pietei ( +3% la TV si minim +10% la online).
„Destul de incerta va fi situatia cu outdoorul in contextul noii legi, careia ii asteptam efectele. E posibil ca aplicarea ei sa atraga o scadere a investitiei.” adauga oficialii Zenith, vorbind de efectele pe care ar putea sa le produca noua lege care ar trebuie sa intre in vigoare la inceputul lui 2014.
„Print-ul ramane constant, in timp ce radio estimam ca se va numara printre mediile favorizate, cu o crestere de 3%” au conchis pentru adplayers reprezentantii Zenith.
Mai mult in adplayers report