Pro Tv a inregistrat simbata, 18 aprilie, la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani din mediul urban, o audienta medie de 2,6 puncte de rating si 15,9% cota de piata, in timp ce la nivelul intregului public din mediul urban a avut o audienta medie a zilei de simbata, 18 aprilie, de 2,5 puncte de rating si 13,4% cota de piata.
In Prime Time, intervalul de maxima audienta intregistrat de televiziuni in intervalul orar cuprins intre orele 19.00-23.00, la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv a avut 6,5 puncte de rating si 20,9 cota de piata, in vreme ce, la nivelul intregii populatii din mediul urban, a obtinut in intervalul de maxima audienta 6,8 puncte de rating si 18,4% cota de piata.
Duminica, 19 aprilie, in prima zi de Paste, la nivelul intregii zile, Pro Tv a obtinut pe publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani o audienta medie de 2,7 puncte de rating si 13,9% cota de piata, in timp ce la nivelul intregului public din mediul urban, la nivelul intregii zile, a avut 2,9 puncte de rating si 12,6% cota de piata.
Luni, 20 aprilie, in a doua zi de Paste postul de televiziune din grupul Media Pro a avut o audienta medie de 3,4 puncte de rating si 18,0% cota de piata, in publicul comercial din mediul urban cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, iar pe intregul public din mediul urban, a obtinut 3,3 puncte de rating si 14,9% cota de piata.
In aceeasi zi, in Prime Time, la nivelul publicului comercial cu virste cuprinse intre 18-49 de ani, Pro Tv se afla in fruntea clasamentului cu 8,7 puncte de rating si 24,3 cota de piata, iar audienta medie inregistrata la nivelul nivelul intregii populatii din mediul urban, a fost de 8,1 puncte de rating si 19,1% cota de piata.