(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
TradeAds tranzactioneaza publicitate in site-uri cu audienta de peste 4 Mil. vizitatori unici pe luna, potrivit unei monitorizari la zi a audientei celor 677 de zone din website-uri inscrise in retea, intocmite de un sistem propriu de masurare a traficului de vizitatori unici, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Valentin Oeru, Director Executiv al companiei.
Potrivit lui Oeru, pe langa site-uri inscrise de editori din grupul controlat de New Century Holdings (NCH), printre titlurile online inscrise in TradeAds se numara si alte site-uri din afara grupului, cum ar fi Trilulilu, iar numarul de publicatii nu s-ar opri aici. Potrivit unor informatii din piata, neconfirmate pana la aceasta ora de Valentin Oeru, bursa de publicitate online TradeAds se afla in negocieri atat pentru tranzactionare de spatiu de publicitate online pe Click (Adevarul Holding ) cat si pentru Can Can.
Intrebat ce agentii si-au deschis cont la bursa online pe care o coordoneaza si la ce costuri tranzactioneaza publicitate in reteaua de site-uri, Oeru spune ca in prezent in jur de 15 agentii sunt inscrise in TradeAds, si ca pretul mediu pe care se vinde spatiu de promovare in sistemul de tranzactionare a publicitatii online este de 0,64 EUR CPM (Cost pe Mia de afisari).
Motivand clauzele de confidentialitate cu agentiile inscrise, Oeru a evitat sa dezvaluie numele companiilor inscrise, dar a precizat ca printre ele se numara unele dintre cele mai relevante agentii de pe piata de publicitate.