141 si MindShare au relansat Viceroy
Miercuri, 11 Ianuarie 2006

( AdPlayers.ro ) British American Tobacco a relansat brand-ul Viceroy, din luna decembrie, redefinindu-i designul si comunicarea cu ajutorul agentiei de publicitate 141 Worldwide Romania. Componenta de media a campaniei de relansare a fost sustinuta pe media de MindShare, una in cele doua companii de media din cadrul Ogilvy Group Romania.

141 si MindShare au relansat Viceroy

Potrivit autorilor, sub sloganul “Forta schimbarii”, “campania de comunicare s-a concentrat exact pe a transmite senzatia de forta si de incredere fara inhibitii pe care noul design le inspira, atat la nivel de idee, cat si la nivel de executie”. Campania se remarca, spun ei, prin executii extrem de puternice, tridimensionale, atat de indoor cat si de outdoor neconventional, amplasate in cooperare cu Mindshare Media Romania in centre comerciale si, respectiv, puncte cheie din Bucuresti si alte mari orase.

 “Aveam nevoie de o comunicare puternica, capabila sa schimbe perceptii si atitudini” a afirmat Cristian Petrescu, Brand Manager Viceroy la British American Tobacco . “In noul context al pietei de tutun din Romania, marca Viceroy trebuie privita de catre consumatori cu alti ochi, prin prisma adevaratelor ei valori si nu, asa cum se obisnuia pana nu demult, prin prisma pretului scazut”

“Venise timpul ca atat ambalajul cat si intreaga comunicare Viceroy sa reflecte cu adevarat atitudinea unei marci internationale care nu face compromisuri si este foarte sigura pe ceea ce ofera” afirma Dani Macarie, Group Creative Director 141 Worldwide Romania. Autorii relansarii sustin ca “noul mesaj al marcii Viceroy incepe cu o inovatie la nivelul designului de ambalaj, un design complet nou in aceasta categorie de produse, unde simetria si simbolistica clasica sunt norma”.

“Toate datele pe care le aveam ne-au spus ca pentru a modifica in sens pozitiv comportamentul consumatorilor fata de Viceroy, marca are nevoie sa demonstreze si sa inspire publicului mai multa indrazneala si incredere in sine, bazate pe promisiunea marcii de garantie a calitatii” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la 141.  “Si aceasta este exact ce am dramatizat in campanie: forta implacabila, pentru ca publicul are incredere in marcile mari, care din cand in cand stiu sa isi arate muschii".

Cristofor Iosub crede ca "lansarea noului Viceroy este un bun exemplu de cum functioneaza in practica conceptul de "behavior transformation" - ideea centrala a agentiei 141” .

Echipa care a coordonat proiectul este: Cristian Petrescu - Brand Manager Viceroy; Monica Bardan - Brand Executive Viceroy; Dani Macarie – Group Creative Director 141, Dan Gherman - Art Director 141, Andy Lita - Account Director 141, Elena Stavrositu - Account Manager 141, Miruna Sandulescu - Account Executive 141. De componenta de media s-a ocupat Mihaela Paduraru – Director Divizie Outdoor MindShare si Cristina Paduraru – Account Director MindShare.

Parte din grupul de comunicare WPP, reteaua 141 Worldwide a fost creata in 1992 si are subsidiare in peste 36 de tari din intreaga lume. Potrivit companiei, 141 Worldwide Romania este una dintre primele agentii de BTL din Romania. Infiintata in 1997, 141 Worldwide Romania a fost integrata sub umbrela Ogilvy Group Romania, la inceputul anului trecut.

O companie apartinand grupului de comunicare WPP, MindShare ofera toate serviciile de media ( agentie de media full service ). MindShare ofera servicii de cumparare si planificare de media (media buying, planning),  strategie si cercetare de media pentru clienti care reprezinta brand-uri si volume impresionante atat la nivel mondial, cat si in Romania. In tara noastra, MindShare  face parte din Ogilvy Group Romania.

( Irina Toma, info@adplayers.ro )

141 si MindShare au relansat Viceroy


PUBLICITATE: