adplayers. Iulian Toma
In perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2017, grupul PRO TV (din care fac parte televiziunile PRO TV, PRO 2, PRO X, PRO GOLD, PRO CINEMA, MTV Romania si PRO TV International), parte a Central European Media Enterprises LTD (CME), a inregistrat un venit net de aproximativ 128.0 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 9.7% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016, anunta reprezentantii de comunicare ai trustului de media.
Rezultatele grupului PRO TV in trimestrul al treilea (iulie-septembrie 2017)
Potrivit oficialilor de comunicare, in trimestrul al treilea, grupul PRO TV a obtinut venituri nete in valoare de aproximativ 40.5 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 6.4% la o rata constanta a cursului de schimb valutar fata de aceeasi perioada a anului 2016.
Oficialii de comunicare mai noteaza ca Grupul PRO TV a fost lider de audienta in perioada iulie-septembrie! La nivelul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18-49 de ani, grupul PRO TV a obtinut pe durata intregii zile o medie de 4.0 puncte de rating si 27.2% share, in timp ce grupul clasat pe locul secund a avut o medie de 3.0 puncte de rating si 20.1% share. In prime time, grupul PRO TV a obtinut o medie de 8.7 puncte de rating si 29.9% share, spre deosebire de grupul de pe locul al doilea, care a inregistrat 5.7 puncte de rating si 19.6% share.
In top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din Romania, la nivelul publicului comercial, noua sunt productii PRO TV, iar primele sase pozitii sunt ocupate de programe difuzate la PRO TV: meciurile de fotbal din UEFA Champions League (medie de 12.0 puncte de rating si 34.4% share), emisiunea Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating si 32.3% share), serialul Las Fierbinti (medie de 11.0 puncte de rating si 32.2% share), meciurile de fotbal din UEFA Europa League (medie de 11.0 puncte de rating si 32.9% share), talent show-ul Vocea Romaniei (medie de 10.6 puncte de rating si 30.9% share) si reality show-ul Gospodar fara pereche (medie de 10.3 puncte de rating si 27.5% share).
“La nivelul intregii piete de televiziune din Romania, aceasta vara a fost una foarte incarcata, cu motoarele turate la potentialul maxim pentru pregatirea show-urilor clasice de toamna, cat si a productiilor noi” a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
„In grupul nostru, am lansat nu mai putin de patru productii noi, iar pe majoritatea le-am lansat in luna septembrie. In acest context, suntem incredibil de mandri sa vedem ca PRO TV este singura televiziune din Romania care figureaza in acest trimestru in top 10 programe cu o emisiune noua, Gospodar fara pereche, lansata la mijlocul lunii septembrie.” a mai adaugat Cesnavicius.
Rezultatele grupului PRO TV in primele noua luni ale anului 2017
In perioada ianuarie-septembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de aproximativ 128.0 milioane de dolari, reprezentand o crestere de 9.7% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.
In cele noua luni, grupul PRO TV a obtinut pe segmentul publicului comercial pe durata intregii zile o medie de 4.6 puncte de rating si 27.6% share, spre deosebire de grupul media de pe locul secund, care a inregistrat 3.4 puncte de rating si 20.4% share. In prime time, grupul PRO TV a avut o medie de 10.1 puncte de rating si 30.5% share, in timp ce grupul de pe locul al doilea a inregistrat doar 6.8 puncte de rating si 20.6% share. Astfel, cota de piata a grupului PRO TV din prime time pentru perioada ianuarie-septembrie 2017 a fost cu aproximativ 6% mai mare comparativ cu aceeasi perioada din 2016.
De la inceputul anului si pana la sfarsitul lui septembrie, in top 10 programe* difuzate de toate televiziunile din Romania, opt sunt productii PRO TV. Topul este condus de emisiunea Romanii au talent (medie de 16.1 puncte de rating si 44.9% share), serialul Las Fierbinti (medie de 12.0 puncte de rating si 33.0% share) si Visuri la cheie (medie de 11.8 puncte de rating si 32.3% share).
“ As vrea sa mentionez unul dintre recordurile pe care le-am inregistrat: prima editie a noului sezon Vocea Romaniei a avut cele mai mari cifre de audienta din istoria show-ului in Romania (11.7 puncte de rating si 38.6% share). Vom continua sa oferim pentru toti romanii, zi de zi, de luni pana duminica, programe care sa ii informeze, continut de calitate si divertisment de top.”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.
*Sursa date: Kantar Media Romania
Mai mult in AdPlayers REPORT, Media, TV,